Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama.:curs:Vitun apinat, opetelkaa avaamaan ne autonovet niin ettei naapuriauton pellit ole lommoilla. Tuntuu että joka vitun päivä joku urpo paukuttaa uusia jälkiä. Saatana ostan haulikon ja tapan kaikki.
Ei vittu tuntuu mun aikasemmat täällä vinkumiset turhalta. Tuli semmonen tieto just et.. ei saatana. Vitutus on helvetin lievä sana. Vedettiin matto niin tyylikkäästi jalkojen alta, että kestää täält nousta.
Tuntuu, että laatta lentäis koko ajan. Eikä johdu siitä, että olisin jossain oksennustaudissa..:urjo: Henkisesti vitun paha olo.
Lähen vähäks aikaa Suomesta pois vähän selvitteleen päätä. Sen jälkeen jaksan varmaan kertoo..Selvästikin jotain oikeasti paskamaista, mut kerrohan jotain mistä on kyse? :(
Lähen vähäks aikaa Suomesta pois vähän selvitteleen päätä. Sen jälkeen jaksan varmaan kertoo..
Toi syö miestä:(Mutsi ilmoitti että olen pettymys. Kivakiva, nyt ois kyllä taas hyvä syy vetää kännit ellei olis dieetillä.
Vituttaa jokainen ihminen joka sanoo että käy poika kouluja, kannattaa lukea insinööriksi yms. Oikeasti ainoa syy miksi opiskelisin insinööriksi on se että miellyttäisin ihmisiä (äiti ja muut sukulaiset) sillä ja voisin sanoa että oon insinööri, jee olen parempi ihminen. Paskan vitut, ittelleni tässä elän, haluan kokea kaikkea ja tehdä just niitä asioita joista haaveilen. Mutta silti liikaa tulee kuunneltua muita, hitto kun on vaikeeta olevinaan.
mutta ei voi mitään. Itsekin opiskelen insinööriks, mutta mitä hyötyä siitä on? Katselee nykysiä työtilanteita SUOMESSA, niin insinöörin tittellä tee vittuakaan. Suomi alkaa olee vähän liian ylikoulutettu yhteisö. Itse oon kesätöissä tehtaalla linjastohommissa koska oman alan hommia en saanu, koska harvemmin otetaan vasta 2 vuotta koulua käynyt. Myös kyseisessä tehtaassa missä olen töissä on noin 30% insinöörejä. Parempi palkka kuin insinööreillä suhteessa hommiin; ei stressiä ja vakio työajat (8h/pv).Nimenomaan, vaikka sen muutaman satasen saisikin insinöörinä enemmän, se stressi ja vapaa-ajan menetys työn kanssa naimisissa olessa kyllä epäilyttää. Nyt olen päättänyt, siis todella päättänyt että lähden maailmalle, Uuteen-Seelantiin, osaksi vain siksi että tuntuu wttei mikän muu kiinnosta kuin maailman näkeminen. Menen sitten töihin tai kouluun sinne, en tiedä mutta täältä lähden. Toisaalta tämän asian jaan muille ihmisille mahdollisimman myöhään jotta ei tartte kuunnella sitä voivottelua ja neuvontaa. En myöskään ole muiden unelmien toteuttaja, miltä se välillä' vaikuttaa "käy vaan koulut loppuun, olisimpa minäkin käynyt yms)mutta ei voi mitään. Itsekin opiskelen insinööriks, mutta mitä hyötyä siitä on? Katselee nykysiä työtilanteita SUOMESSA, niin insinöörin tittellä tee vittuakaan. Suomi alkaa olee vähän liian ylikoulutettu yhteisö. Itse oon kesätöissä tehtaalla linjastohommissa koska oman alan hommia en saanu, koska harvemmin otetaan vasta 2 vuotta koulua käynyt. Myös kyseisessä tehtaassa missä olen töissä on noin 30% insinöörejä. Parempi palkka kuin insinööreillä suhteessa hommiin; ei stressiä ja vakio työajat (8h/pv).
Itse ainakin valmistuttuani alan etsimään hommia ulkomailta jos saan emännän lähtemään mukaan. Täällä ei enää korkeakoulutetuille ole hommia. Paitsi ohjelmoijille :curs:
Vituttaa jokainen ihminen joka sanoo että käy poika kouluja, kannattaa lukea insinööriksi yms. Oikeasti ainoa syy miksi opiskelisin insinööriksi on se että miellyttäisin ihmisiä (äiti ja muut sukulaiset) sillä ja voisin sanoa että oon insinööri, jee olen parempi ihminen. Paskan vitut, ittelleni tässä elän, haluan kokea kaikkea ja tehdä just niitä asioita joista haaveilen. Mutta silti liikaa tulee kuunneltua muita, hitto kun on vaikeeta olevinaan.
Oho, aika paha. Kyllä mä tiedän että äiti pettyy etten opiskele itteäni inssiksi, vaikkei se varmaan ihan suoraan sanokkaan. Itse kävin vuoden tässä sähköinssi koulua, sen lopetin ja nyt hain toiseen koulutukseen lähinnä tavan vuoksi mutta en jaksanut edes nousta tänä päiväisiin kokeisiin. Tuo koulutuksen arvostaminen on vähän liikaa meikäläiselle, en mä halua yhtä ainoaa elämääni käyttää siihen että voin miellyttää toisia ja tehdä työtä jonka statusarvo on iso, mutta ei kiinnosta tippaakaan.Joo. Tuo oma vitutuspostini liittyy tähän samaan aiheeseen. Olen totaalinen häviäjä ja pettymys, koska olen 21 enkä hakenut syksyksi amkiin. Haistakoon vitun.