Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vois lähteä salille.

vittu, en saanu palkankorotusta. meni melkein painiksi pomon kanssa ja sanoin että lähen kävelemään tämän kuun lopussa. huomenna meen avautumaan sille uudestaan :)

vittu, en saanu palkankorotusta. meni melkein painiksi pomon kanssa ja sanoin että lähen kävelemään tämän kuun lopussa. huomenna meen avautumaan sille uudestaan :)
Oikein. Nyrkkiä pöytään ja lekaa tiskiin. Piinaat sitä niin kauan, että se kirjoittautuu pakkohoitoon. Perustelet sitä sitten tolla Japkon signaturelle, mikä on siitä Pasilasta.. kjäh kjäh..

Meinasin itekkin, että vois pyytää palkankorotusta tässä vähän ajan kuluttua. Sen verran perseestä toi mun palkka on tohon työmäärään verrattuna.

Äsken kävelin jääkaapille nii Orava tuijotti mua. talon SISÄLLÄ. Tää kaveri oli terassin oven vieressä ja tuijotti mua. Taidettii molemmat olla vähä WTF O_o sit se juos ulos. Nyt se tossa meidän pihalla käpyä nakertaa. :lol2:

Joo, kulli tiskiin! Ei tästä muuten selviä. ei ne idiootit puhetta ymmärrä ja ovat vielä niin saatanan pihejä. iso firma, ei luulis olevan noin tiukkaa, olenhan sentään tähtimyyjä, öhöm öhöm ;)

Huomena pääsykokeet, vituikshan ne menee kun painottuu matikkaan, fysiikkaan ja kemiaan... Noh pääsepähän nyt koittaan ja syksyllä sitte uusiks.

Ratkaiset kaiken ns. "Systemaattisella päättelyllä" ni pääset varmasti läpi ;)
Tota tekstiä koepaperiin ja pääsy on varma. Mihis muuten haet?

Tampereen ammattikorkeaan sähkötekniikkaa. Systemaattisella päättelyllä, vihjaas vähä lisää? :D

Hahah :D Mikkiii löytää oikee kehonrakentajia ;)

Systemaattinen päättely=heität paperille jotain mistä et tajua paskaakaan, kirjotat sinne: "Ratkaisu saadaan systemaattisella päättelyllä" ja vastaus perään :D Oon saanu lukiossa pisteitä tuolla tavalla..

Pukumies korjas mun pyörän <3 joku idiootti oli löysänny venttiilit. Ja pumppasin niitä renkaita ihan sairaan kauan tänään, turhaan. Vittu.

On se hieno mies, se pukumies :) Hyvä saalis siis..

On se hieno mies, se pukumies :) Hyvä saalis siis..

Kyllä :) tuli kaupungille mun takia ja sit pari minuuttia ennen ku oli siellä ni lähetin viestiä et lähenki kotiin ku oon shoppallu jotai ikuisuuden ja oon ihan uupunut. No tämä sitten heitti kotiin ja korjas vielä pyöränkin. Oon ehkä hiukan ihastunut. Tosin tuntuu, että tässä mättää nyt jokin...

Mikäs siinä nyt sitten voisi mätätä?

Emmä tiiä, on vaan sellanen olo et tässä on nyt jotain vikaa. Ja tunnen itseni niin hyvin, että seuraavaksi tulee luultavasti ahdistus. Onneksi pääsen ens viikonloppuna koko vkolopuksi festareille niin tulee vähän etäisyyttä, vaikka ei me mitenkään tiiviisti nytkään olla oltu yhdessä. Ja ei olla edes pussattu :(

Back
Ylös Bottom