Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Tuulin mies ahdisteli Tuulia. Tuuli tuli hakeen turvaa ja juttukumppania Paulasta sen Maaritin kirjan perusteella. Muutaman jakson ajan se hengas Sievisillä, ärsytti Lassea ja katsojia. Paula hylkäs Tuulin hädän hetkellä. Tuuli rouhi 10 syanidikapselia ja ampu viel varmuuden vuoks aivonsa pellolle.
The end.

Haha. :D Suurinpiirtein noin se meni.

Ookei :D Täytyyki varmaan kattoo uusintana viikoloppuna ellei sit oo nii hyvät kelit etten viihdy sisätiloissa. On menny viimeaikoina lähes kaikki salkkareista ohi, ja on se perkele kumma kun salkkarit ei junnaa paikoillaan samalla tavalla kun kaikki muut saippuasarjat, et niitä voi olla vaikka kattomatta vuoden ja silti tietää mitä on tapahtunut..

Mua ärsyttää toi Juulia päivä päivältä enemmän. Tänäänkin piti käydä jotain inisemässä Ismolle siellä kaupassa, vai oliko se eilen. Ja sit kun Kari tulee rankan työpäivän jälkeen yhelle bisselle, niin alkaa kauhee valitus. Siis vittu jos mä meen lähikuppilaan yhelle, niin en tosiaan haluais, että se vitun tarjoilija alkaa jotain määkimään. Jonkun pitäis laittaa toi pentu kunnolla kuriin :curs:.

Karia pitääkin vähän ojentaa on se semmonen elämäntapaspuudu.
Mä en vieläkään sulata sitä että miten toi Noora on tollasen rikollisen kelpuuttanut.:curs:

Karia pitääkin vähän ojentaa on se semmonen elämäntapaspuudu.
Mä en vieläkään sulata sitä että miten toi Noora on tollasen rikollisen kelpuuttanut.:curs:
Älä nyt perkele rupee Karia solvaamaan. Se on tehny kyllä virheitä aikanaan, mut se on niistä oppinut ja kasvanut ihmisenä. Pohjimmiltaan Kari on reilu jätkä.

Älä nyt perkele rupee Karia solvaamaan. Se on tehny kyllä virheitä aikanaan, mut se on niistä oppinut ja kasvanut ihmisenä. Pohjimmiltaan Kari on reilu jätkä.

Totahan ne sanoo Valjakkalasta ja Jeffrey Dahmerista sun muista :D. Rikollinenhan toi on ollut jo pitkään, ja kuka nyt luopuisi juurtuneesta elämäntyylistä noin vain? Eihän Juha Föhrikään mahda seksuaaliselle vietillensä mitään. Mut, Kari on kyllä äijä, ei siin mitään.

SANOINHAN ETTÄ NOORA ON RASKAANA PERKELE!!!!! Ja kuka väittikään ettei mikään viittaa siihen!?=!?!

No Talotaikureissa tienaakin luonnollisesti sen 5000€/kk, joten ihan luonnollista omistaa tuollainen Bemari. :D

Kun Lasse oli töissä insinööri-majurina ulkomailla, niin sillä oli kuule niin saatanasti hilloa, että sitä tuli ovista ja ikkunoista. Siks sillä on BMW.

No Talotaikureissa tienaakin luonnollisesti sen 5000€/kk, joten ihan luonnollista omistaa tuollainen Bemari. :D
Hmmm - Lassehan toi juuri tuon Bemarin rauhanturvaajareissultaan. Romeokin lainasi aina tuota Bemaria kun Annikan kanssa seurusteli. Tämä auto ollut sarjassa jo pitkään. ;)

T:Salkkarinörtti

Vielä yksi pikku juttu. Oon tosiaan ollut poissa Suomesta, mutta miten tää Laura Laura Lauran poislähtö tapahtui? Suhteellisen jännältä se kuulosti ainakin saliksien nettisivuilla:

"Sairaalahuoneessaan lähtöön valmistautuva Laura kuuli Aaron äänen kuiskaavan: Laura, Laura, Laura...."

522290.jpg

Siinä se huuteli yksin kopissaan että "mene pois Aaro", kunnes hoitajat raahasivat sen pakkopaidassa pois Keski-Suomeen tiukempiin oloihin. Mahdollisesti myös lobotomia-leikkaukseen.

Kopeloiko se äijä Paulan tissejä ennen ku se vei sen sinne metsään? :D

Aika paljon kaikkea jännää tapahtu tänään salkkareissa kun oli sentään taas tämän tuotantokauden päätösjakso.

EDIT: Se oli muuten salee Eero! Sehän lähti johonkin metsään erakoitumaan rinkkansa kanssa. Tosta kun Paula herää tajuihinsa niin tälli on tehnyt tehtävänsä ja se luulee Eeroa taas Aaroksi ja saadaan sekin kuvio takaisin. :hyvä:

Back
Ylös Bottom