Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Kyl jos Salkkaireiden naisist puhutaan niin kyl Juulian isosisko on YLIVOIMAINEN YKKÖNEN:haart::haart:
Tuli muuten äsken huomattua että kyseinen neito on Apulannan - Pahempi toistaan musavideolla!!:rock:
Seurustelee IRL Tuukka Temosen kanssa --> connection...

Mua ei yleensä kiinnosta ihmisten pukeutuminen, uskokaa pois, mutta Ossi näytti tänään aivan Muumilaakson poliisilta.

poliisi.jpg

..Ossi näytti tänään aivan Muumilaakson poliisilta.

Ossilla muuten oli aika kynis jalat kun käveli veeruskan kanssa. :rolleyes:

Sofia näytti heti paremmalta kun sen tukkaa ei oltu hypistelty just millilleen. Aika ruma se sen normi letti mikä on hierottu ihan just hollilleen. Tossa kun se jäähyväisiä selitteli ja tuuli sotki tukan niin oli ihan ok. :kuola:

Jonkun on pysäytettävä Sampo.

Jonkun on joo pysäytettävä.:D Toivottavasti Ismo tajuaa suojella Juuliaa ja täräyttää hyppypolvella sitä nenään. Ihan apina se Sampo on, ärsyttävän näkönenki.

Edit: niin siis Sampoa nenään, tai ihan sama.

Oon vasta äskettäin kotiutunut takas Suomeen, mut kuka helkkari toi Paulan hyysäyksen kohde oikein oli? Ja mistä lähtien Rva Sievinen on ollut joku kotiterapeutti?

Oon vasta äskettäin kotiutunut takas Suomeen, mut kuka helkkari toi Paulan hyysäyksen kohde oikein oli? Ja mistä lähtien Rva Sievinen on ollut joku kotiterapeutti?

Mun mielestä se tuli sieltä vertaistukiryhmästä.Ei siitä hirveesti ollut puhetta paitsi nyt senkin eestä.

Oon kyllä iloinen että se Tuuli vihdoin häipyi maisemista. Ei sen nyt olis tarvinnu tappaa itseään, mutta pääasia että pysyy poissa.

Oon kyllä iloinen että se Tuuli vihdoin häipyi maisemista. Ei sen nyt olis tarvinnu tappaa itseään, mutta pääasia että pysyy poissa.
Tyhmä kysymys, mutta kuka on Tuuli? Ei sellasta kai viimeksi ollut kun mä olen salkkareita katsonut. Taidan olla aktiivikatsoja.. :rolleyes:

Siis mitä helvettiä, seuraatteko lainkaan sarjaa? :D Se eukko ku ramppas koko ajan siellä Sievisillä avautumassa ongelmistaan. Ja aina sillon ku Lassen ja Paulan oli tarkoitus olla kahdestaan.

Tyhmä kysymys, mutta kuka on Tuuli? Ei sellasta kai viimeksi ollut kun mä olen salkkareita katsonut. Taidan olla aktiivikatsoja.. :rolleyes:
Tuulin mies ahdisteli Tuulia. Tuuli tuli hakeen turvaa ja juttukumppania Paulasta sen Maaritin kirjan perusteella. Muutaman jakson ajan se hengas Sievisillä, ärsytti Lassea ja katsojia. Paula hylkäs Tuulin hädän hetkellä. Tuuli rouhi 10 syanidikapselia ja ampu viel varmuuden vuoks aivonsa pellolle.
The end.

Back
Ylös Bottom