Kuka hommaan bodari-Ossin poseeraamaan? (Lukeekos "Ossi" pakkista?)
Joo ja niitä 2 jalkasia kans.Huom ei maarit the deeku eikä salla the panzer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuka hommaan bodari-Ossin poseeraamaan? (Lukeekos "Ossi" pakkista?)
Kyl jos Salkkaireiden naisist puhutaan niin kyl Juulian isosisko on YLIVOIMAINEN YKKÖNEN:haart::haart:
Tuli muuten äsken huomattua että kyseinen neito on Apulannan - Pahempi toistaan musavideolla!!![]()

Seurustelee IRL Tuukka Temosen kanssa --> connection...Kyl jos Salkkaireiden naisist puhutaan niin kyl Juulian isosisko on YLIVOIMAINEN YKKÖNEN:haart::haart:
Tuli muuten äsken huomattua että kyseinen neito on Apulannan - Pahempi toistaan musavideolla!!![]()
..Ossi näytti tänään aivan Muumilaakson poliisilta.

Ai sofia feidaa nyt sit sarjasta?
Jonkun on pysäytettävä Sampo.
Noh noh, Sampo on OK! Ampukaa Joonatan sen sijaan.
Oon vasta äskettäin kotiutunut takas Suomeen, mut kuka helkkari toi Paulan hyysäyksen kohde oikein oli? Ja mistä lähtien Rva Sievinen on ollut joku kotiterapeutti?
Oon kyllä iloinen että se Tuuli vihdoin häipyi maisemista. Ei sen nyt olis tarvinnu tappaa itseään, mutta pääasia että pysyy poissa.
Tyhmä kysymys, mutta kuka on Tuuli? Ei sellasta kai viimeksi ollut kun mä olen salkkareita katsonut. Taidan olla aktiivikatsoja..Oon kyllä iloinen että se Tuuli vihdoin häipyi maisemista. Ei sen nyt olis tarvinnu tappaa itseään, mutta pääasia että pysyy poissa.

Tuulin mies ahdisteli Tuulia. Tuuli tuli hakeen turvaa ja juttukumppania Paulasta sen Maaritin kirjan perusteella. Muutaman jakson ajan se hengas Sievisillä, ärsytti Lassea ja katsojia. Paula hylkäs Tuulin hädän hetkellä. Tuuli rouhi 10 syanidikapselia ja ampu viel varmuuden vuoks aivonsa pellolle.Tyhmä kysymys, mutta kuka on Tuuli? Ei sellasta kai viimeksi ollut kun mä olen salkkareita katsonut. Taidan olla aktiivikatsoja..![]()