Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minua neuvottiin odottamaan viikko ja ellei kukaan palauta sitä löytötavaratoimistoon niin sitten tekemään katoamisilmoitus ajokortista poliisille. Kela-kortin saat ilmaiseksi jos se on hukkunut, mutta ajokortin kaksoiskappale maksaa 40 €.Kertokaas miten toimin kun rahapussini on hukkunut ja huomasin sen äsken? Luottokortin suljin, sieltä oli jo jonkin verran keritty nostamaan mitä nettipankilla tarkistin. Mitäs seuraavaksi ilmoitan poliisille?
Eiköhän kannata käydä ilmoittamassa poliisille tai ainakin kysymässä mitä pitää tehdä. Kun kerran luottokortiltasi oli rahaa käyty nostamassa, niin eiköhän joku valopää sen ole pöllinyt.Kertokaas miten toimin kun rahapussini on hukkunut ja huomasin sen äsken? Luottokortin suljin, sieltä oli jo jonkin verran keritty nostamaan mitä nettipankilla tarkistin. Mitäs seuraavaksi ilmoitan poliisille?
Tai käyt paikanpäällä, en muista paljon maksoi, mutta joitain kymppejä se oli ja kohtuu vaivattomasti se aika siirtyi.Ajokorttini vanhenee parin viikon kuluttua, kakkosvaihe käymättä. Miten hommaan siihen lisäaikaa, soitto poliisilaitokselle?
Joko oon vitun huono googlaaja tai sitten en vaan osaa :E
Ajokorttini vanhenee parin viikon kuluttua, kakkosvaihe käymättä. Miten hommaan siihen lisäaikaa, soitto poliisilaitokselle?
Joko oon vitun huono googlaaja tai sitten en vaan osaa :E
eurollakin saa varmasti tai sit saa työntää satasia.Eiköhän kympillä jo saa.
Eiköhän kympillä jo saa.
eurollakin saa varmasti tai sit saa työntää satasia.
sit jos tietäis käyttötarkotuksen niin ois helpompi kysymys.
Leuanvetotanko oven karmiin.
Kysy täältä.
Google ja sivistyssanakirja. http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/siv/no tälleen aluks: kontrafaktuaalinen, presumointi, konformiteettiperiaate, kvasioikeudellinen, kvalifiointi, kumulaatio, normikonformiteetti
no tälleen aluks: kontrafaktuaalinen, presumointi, konformiteettiperiaate, kvasioikeudellinen, kvalifiointi, kumulaatio, normikonformiteetti