Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ui saatana mulla on hyvä tunne huomisesta!! Kävin tossa 7 maissa ostamassa tiukahkon valkoisen pitkähihaisen paidan. Tziikailin sitä myyjää jo aikasemminkin ja sitten kassalla hymyilyä ja perus-jutustelua ("päivä ohi", "hyvä sää" jne.).

Sitten kaveri kävi hakemassa mulle mäyrän, olin siinä mukana. Sitten siinä ulkona yks tyttö sano että mahtaakohan noi riittää kun itellä oli toisessa kädessä limppari- ja vissypullo. En kuullu mitä se sano kun puhelimeen puhuin mutta kaveri sitten sano autossa että yritti vissiin iskeä. "Mahtaakohan noi riittää?" ja sitten "perkele, ei irronnu":D

fe. Ui jumatsukka että odotan huomista! En siis sillä että joltakin känniseltä peruskoululaiselta irtois vaan muuten sellanen hyvä fiilis yhden tytön suhteen:)

^Vain humalassa:jahas:
Selvinpäin täyttä herrasmiestä! No Dinho on aina ollu hellä vaikka aika saurus onkin rakkauden saralla..

Ui saatana mulla on hyvä tunne huomisesta!! Kävin tossa 7 maissa ostamassa tiukahkon valkoisen pitkähihaisen paidan. Tziikailin sitä myyjää jo aikasemminkin ja sitten kassalla hymyilyä ja perus-jutustelua ("päivä ohi", "hyvä sää" jne.).

Sitten kaveri kävi hakemassa mulle mäyrän, olin siinä mukana. Sitten siinä ulkona yks tyttö sano että mahtaakohan noi riittää kun itellä oli toisessa kädessä limppari- ja vissypullo. En kuullu mitä se sano kun puhelimeen puhuin mutta kaveri sitten sano autossa että yritti vissiin iskeä. "Mahtaakohan noi riittää?" ja sitten "perkele, ei irronnu":D

fe. Ui jumatsukka että odotan huomista! En siis sillä että joltakin känniseltä peruskoululaiselta irtois vaan muuten sellanen hyvä fiilis yhden tytön suhteen:)
Goddamn, man! Toisilla sitä vientiä riittää ;) Muista ettet jakele sun hyvää ihan kaikille, ne ei oo ansainnu sitä :D

Iltaa iltaa. Mitä tohon Janpan paitoihin tulee niin pitäiskö itekkin kokeilla tommosta kireetä pitkähihasta. :D

Voi ei. Pitää kai lähteä baariin, kaverit siellä jo. Ei tässä muukaan auta :D

Miten se meni: "haluatko silittää Japkomonin häntää??":hyper::dance2:

e. Hei, keijo is päk!!

Miten se meni: "haluatko silittää Japkomonin häntää??":hyper::dance2:
Älä pelästy, kyl sitä saa silittää...se saattaa olla vähän villi näin iltaisin...

Jos se ees nousee.. paitti tietty laskuissa, mut sillon on se pimpetti menetetty.
No niin on...monta kertaa melkein saanu itekki, mut ei, just ku ottaa etee niin muija lähtee jonku nuuskahuulen matkaan :curs:

Lol, menin viime kesänä ihan kauheassa myötälaitaisessa joillekkin peruskoululaisille juttulemaan kun kaverit vähän yllytti. Sonkotin jotakin "jos olisin pokemoni niin panisin sut", tarkotus oli sanoa että jos olisit pokemoni niin valitsisin sinut tai jotenkin tolleensa. Lähti tytöt aika nopeesti karkuun:D

Lol, menin viime kesänä ihan kauheassa myötälaiteisessa joillekkin peruskoululaisille juttulemaan kun kaverit vähän yllytti. Sonkotin jotakin "jos olisin pokemoni niin panisin sut", tarkotus oli sanoa että jos olisit pokemoni niin valitsisin sinut tai jotenkin tolleensa. Lähti tytöt aika nopeesti karkuun:D
:lol2:

e. Vielä kerran :lol2:

Lähen baanalle. Pitäkää hauskaa :)

No hittolainen mä en olis edes mitään menny sanomaan niille mutta kun yllytettiin, mulla oli tästä videokin vanhalla koneella:D Huomenna pitää ottaa järkevästi ettei ole ihan pelit seis...

Lol, menin viime kesänä ihan kauheassa myötälaitaisessa joillekkin peruskoululaisille juttulemaan kun kaverit vähän yllytti. Sonkotin jotakin "jos olisin pokemoni niin panisin sut", tarkotus oli sanoa että jos olisit pokemoni niin valitsisin sinut tai jotenkin tolleensa. Lähti tytöt aika nopeesti karkuun:D

:D :lol2: Ei ihme että lähti.

Back
Ylös Bottom