Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viritän ansarautoja huomenna!Teinien ansastaminen on parasta. En oo harrastanut sitä moneen viikkoon.
Viritän ansarautoja huomenna!
:lol2:Kaveri kuvaili makua.. ja.. no joo.. voi vittu. :jahas:
Irkin puolella jo todettiin että legal or not, -92 is hot, liha on pilalla kun karvat kasvaa ja kaikki on sallittua kunhan ei jää kiinni! :thumbs::dance:Sama! Mutta muistahan ettet koske liian nuoriin.
Oikea meininki! :thumbs:Viritän ansarautoja huomenna!
Mikä on liian nuori? Liian vanhahan on silloin, jos karva kasvaa, vai miten se nyt taas menikään?Sama! Mutta muistahan ettet koske liian nuoriin.
Irkin puolella jo todettiin että legal or not, -92 is hot, liha on pilalla kun karvat kasvaa ja kaikki on sallittua kunhan ei jää kiinni! :thumbs::dance:
Kyllä niillä 92 tuntuu karva vähän turhan kovasti kasvavan.Irkin puolella jo todettiin että legal or not, -92 is hot, liha on pilalla kun karvat kasvaa ja kaikki on sallittua kunhan ei jää kiinni!
Ootko jo koeajanut -92 blondin, bruneten vai punapään?Kyllä niillä 92 tuntuu karva vähän turhan kovasti kasvavan.

Saispa jotain yli 20v muijia.
höylää kulta höylää!Kyllä niillä 92 tuntuu karva vähän turhan kovasti kasvavan.
Se oli virhe oikeasti. Saispa jotain yli 20v muijia.
Ei ne nyt niin hyviä ole.. Kyllä se nuori liha on kaikkein kireintä ja mureinta.Aamen.
No, jos ihan rehellisyyden nimissä puhutaan, niin tuo menee jo vähän liian nuoreks. Mun pikkubroidi on ton ikänen ja se on vasta ihan lapsi.Täälläpäin jotkut ajelevat jo 94vm. Ja ei en puhu autoista. :s
-94 tuli kerra iskemää mua.. ei siitä nyt sen enempää, tarina on jo täällä watofakissa.Se oli virhe oikeasti. Saispa jotain yli 20v muijia.
Täälläpäin jotkut ajelevat jo 94vm. Ja ei en puhu autoista. :s
EDIT; SALKKARIT!

Näin on. Onneks tämä mun tapaus -92 oli 16v. :lol2:No, jos ihan rehellisyyden nimissä puhutaan, niin tuo menee jo vähän liian nuoreks. Mun pikkubroidi on ton ikänen ja se on vasta ihan lapsi.