En tiedä onko tällä foorumilla käsitelty tätä asiaa, mutta toivon että täältä löytyy vastauksia asiaan joka on minua askarruttanut:
Miksi mm. Kauko Juhantalo ja Ulf Sundqvist(vai mite se kirjotetaan) sai miljoonien velat anteeksi..? Heillä oli maksukykyä ja tulot oli valtavat! Ja he vielä säilyttivät luottotietonsa. Jos minä menisin velkäjärjestelyyn, niin menettäisin joka tapauksessa luototietoni min. viideksi vuodeksi.
Miten he tekivät sen? :wtf: Voisin yrittää samaa temppua että ei tarvisi maksaa opintolainaani ja asuntolainaani ;)
Miksi mm. Kauko Juhantalo ja Ulf Sundqvist(vai mite se kirjotetaan) sai miljoonien velat anteeksi..? Heillä oli maksukykyä ja tulot oli valtavat! Ja he vielä säilyttivät luottotietonsa. Jos minä menisin velkäjärjestelyyn, niin menettäisin joka tapauksessa luototietoni min. viideksi vuodeksi.
Miten he tekivät sen? :wtf: Voisin yrittää samaa temppua että ei tarvisi maksaa opintolainaani ja asuntolainaani ;)

No näinhän se pittää mennäkkin!!
mutta kyllähän se menee näin.. On olemassa kolmea kastia. Ensimmäinen kasti on ne jotka ei yritäkkään mennä töihin. Elävät yhteiskunnan varoilla, ja nostaavat tukia joka paikasta.. Toinen kasti on ne jotka käy töissä ja tienaavat noin 1000€/kk tai 5000€/kk ja nämä maksaa oikeasti veroa.. Niin tämä kasti maksaa oikeastaan kaiken, ihan kaiken.. Sitten on kolmas kasti, ne jotka nostaavat miljoona optoita ja osinkoja, ja vaikka rikollisin tai moraalittomin keinoin keplottelevat ettei tarvisi penninjeniä maksaa mitään kenellekkään ja mihinkään. Tämähän on kohtuullista.. Tämä maa ei ainakaan minua hirveästi motivoi työntekoon.. Vaikka tällä hetkellä olen töissä ja tuntuu että ihan for nothing.