Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voin ite sanoa näistä että parhaimmat mitä on ikinä ollut. Oho, lenkkarithan ehtii jo 4:ssä viikossa kulua kummasti :eek:
Niin, sitä mieki vähän mietin että mitenköhän ne semmosen palautusajan lupaapi. Niillä oli toukokuun joku kampanja ja saapi kuulemma juosta niin paljon kuin vaan kerkiääpi. intteristä ostin siis :rock:

Niin, sitä mieki vähän mietin että mitenköhän ne semmosen palautusajan lupaapi. Niillä oli toukokuun joku kampanja ja saapi kuulemma juosta niin paljon kuin vaan kerkiääpi. intteristä ostin siis :rock:

No voihan pöllö. Tuli ite vissiin ostettua muutama kuukausi liian aikasin.

niin no. oisit joutunu ostamaan adidakset ja ois jääny nimbukset saamatta :rolleyes:
jotenkin mulla on vielähi semmonen kuva että nimbukset ois paremmat vaikka nämäki on kyllä tooosi hyvät. Jos penikat paranee niin en pelauta, jos taas ei parane niin vien takas ja ostan nimbukset (vaikka ei se välttämättä kyllä kengissä oo vika)

Lohimafia voisi perustaa oman salakerhon.

Oma sali olisi paras, MUTTA vaatii rahaa ja enemmän tilaa mikä vaatii taas enemmän rahaa. Helposti se tila maksaa enemmän kuin vehkeet.

Pajulintu vie harakkaa 6-0. Mä voin jopa hieman tsempata partsilta pajulintua tämän avulla, jos vaikka isot pojat tulee kuvioihin mukaan (varisjengi nyt ens alkuun).

kwc-de-airsoft_co2-l.jpg

Hieman tasoitusta rähinöintiin...

Joo, en kyllä kadu ostosta millään muotoa. Oispa tullu kuiten kokeiltua.

Oma sali olisi paras, MUTTA vaatii rahaa ja enemmän tilaa mikä vaatii taas enemmän rahaa. Helposti se tila maksaa enemmän kuin vehkeet.

Niinpä. Mulla on... ootas, about 1x1m vapaata tilaa tässä 31 neliön lukaalissa :jahas: Ehkä sitten joskus...

Joo, en kyllä kadu ostosta millään muotoa. Oispa tullu kuiten kokeiltua.
Paljos muute makso ne siellä päin(missälie?) täällä ol 159 e ja nuo supernova csh7:t makso 99e joku alennus.

ps. miks tämä sven tuuva runo antaa hölömön kuvan siitä? eikö se ollu joku messias sankari

Back
Ylös Bottom