Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

onko penikat vai mikä rontti siellä on

Lihakset taitaa muistuttaa tällä hetkellä tuntemukseltaan enemmän kiveä kuin elävää kudosta. Paitsi että se kivi ei kait tunne mitään, nämä on kosketusarat. Onneksi ei penikoita oo kuitenkaan.

Itte oon puol vuotta taistellu penikoitten takia... viime viikolla kävin ostamassa uudet juoksu- ja sisäpelikengät. toivottavasti jotain apua ois. tännää kävin vähä koeajamassa lenkkareita ja ainaki vielä pystyy kävelemään:dance:

Perhana nyt pittäis pohdiskella ruunebergin vänrikkistoolin tarinoitten elämännäkemystä...tästä ei tule kuin sanomista.

mmmm.. menikö kaikki jo nukkummaa

Mä kuljen nykysin luudalla joka paikkaan, ei tarvi kävellä... Oon ajatellu että jos alkais harrastamaan huispausta...

minä mietin nimbuksien ja näijen adidaksen supernova cushion7:n välillä mutta aattelin ottaa nämä ku sain 28 päivän test runin, eli on 4 viikkoa aikaa kokeilla näitä ja jos ei tykkää niin saapi palauttaa. oli jonkun verran huokeemman hintasetki ko nimbukset vaikka se nyt ei tässä ostopäätöksessä vaikuttanukkaan

minä mietin nimbuksien ja näijen adidaksen supernova cushion7:n välillä mutta aattelin ottaa nämä ku sain 28 päivän test runin, eli on 4 viikkoa aikaa kokeilla näitä ja jos ei tykkää niin saapi palauttaa. oli jonkun verran huokeemman hintasetki ko nimbukset vaikka se nyt ei tässä ostopäätöksessä vaikuttanukkaan

Voin ite sanoa näistä että parhaimmat mitä on ikinä ollut. Oho, lenkkarithan ehtii jo 4:ssä viikossa kulua kummasti :eek:

hohhoi mulla on tylsää.

Alyssa, mene huomenna mun puolesta kokeeseen?

Pajulintu on kova jätkä. Pistää frakkipellen koville. Tekee mm. syöksylentoja sitä kohti. :hyvä:
Pajulinnun ulkomuoto ei ilmeisesti paljastakkaan kokototuutta. Pajulintu ON kova jätkä, vaikka varsi on kovin heiveröinen:worship:

ps. ottaakohan se harakka edes sitä tosissaan? pajulintu parka :(

Back
Ylös Bottom