Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

mitä sitä tyhjään vielä nukkumaan. Pakko noi viisut on katsoa. Jos suomi menestyy korkkaan lonkeron edellisestä tommoisesta juomasta vissiin noin 4kk.

Mul on niin kivaa kuunnella jaakko_89:a chatissa, ettei tuu nukkumaanmenosta mitään!

Missä te tsättäilette? #pakkotoisto.com?

Helvettiläinen että alko väsyttämään...

Aika jännää... Chat, jossa on äänet... :rolleyes:

Iltaa.

Jos lähtis autopyykille, kun ei nukuta, eikä huvita olla paikoillaankaan.

Mitä toi kura on mitä tulee täl hetkel noissa euroviisuissa

Kuvitelkaa tällainen tilanne:

Olet vieraassa kaupungissa melkoisessa humalassa ja sulla on siinä kainalossa muija jonka kanssa OIKEASTI synkkaa. Siinä vaiheessa kyyti tulee valittelemaan että lähtee nyt ja pakko lähteä. Muija silittelee mahaa ja sanoo _IHANALLA_ äänellä "älä mee.. mieti mitä kivaa tänään viel tapahtuu."

No, sulla ei ole vaihtoehtoja joten sanot itku kurkussa että mun on pakko lähteä ja lähet melko nopeasti ettei vituttais niin kovin (muijan kanssa siis todellakin synkkasi.)
Ja sitten vielä puolimatkassa autolla kohti kotia tajuat ettet ottanut muijalta puhelinnumeroa!

Vituttaisiko? kekekekek. Oon yrittänyt kuumeisesti ettiä tän muijan kuvia esim. galleriasta (lol) mutta ei edes naurata täl hetkel. Vituttanut koko vitun pvn

Kuinka kaukana se toinen kaupunki sitten on? Kyllä sä sen tytön vielä tapaat, usko pois.

Ei tollasessa tilanteessa enää mitään mietitä. Aamulla sitten vasta ehkä mietitään, että mites sitä pääsis kotio

Kuvitelkaa tällainen tilanne:

Olet vieraassa kaupungissa melkoisessa humalassa ja sulla on siinä kainalossa muija jonka kanssa OIKEASTI synkkaa. Siinä vaiheessa kyyti tulee valittelemaan että lähtee nyt ja pakko lähteä. Muija silittelee mahaa ja sanoo _IHANALLA_ äänellä "älä mee.. mieti mitä kivaa tänään viel tapahtuu."

No, sulla ei ole vaihtoehtoja joten sanot itku kurkussa että mun on pakko lähteä ja lähet melko nopeasti ettei vituttais niin kovin (muijan kanssa siis todellakin synkkasi.)
Ja sitten vielä puolimatkassa autolla kohti kotia tajuat ettet ottanut muijalta puhelinnumeroa!

Vituttaisiko? kekekekek. Oon yrittänyt kuumeisesti ettiä tän muijan kuvia esim. galleriasta (lol) mutta ei edes naurata täl hetkel. Vituttanut koko vitun pvn

Ei oo kyllä samanlaista tilannetta ollut, mutta uskon, että se voi vituttaa
aika paljonkin. :)

Back
Ylös Bottom