Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eikhä se ole mithään. Tänään vapaata pitkästä aikaa ja kunnon ryyppäjäiset illalla..

Mullaki on hempee olo

Nifelheimiä

Ihana nainen :haart: Tosin vähän punertavammat ne saattaa tähän aikaan aamusta olla, mutta kyllä ne kirkastuu heti kun taas näen sinut :kuola: :D

Hahah, ihanaa :D :haart: hyi yök joudun lähtemään töihin 1½ tunnin päästä. Ei oikein huvittais katella kaikkia idioottimaisia kännisiä asiakkaita. Voisin kieltäytyä myymästä niille kaljaa :D

Hahah, ihanaa :D :haart: hyi yök joudun lähtemään töihin 1½ tunnin päästä. Ei oikein huvittais katella kaikkia idioottimaisia kännisiä asiakkaita. Voisin kieltäytyä myymästä niille kaljaa :D

Ei oo mukavaa lähteä töihin, mutta jos yhtään lohduttaa niin itse menen loikoilemaan rantanurmikolle ottamaan pari viilentävää, sitten humallunkin ja sinä tulet taas ajatuksiini. Sitten otan vielä pari ja seuraavaksi otankin taksin sinne ja saat yhden idioottimaisen kännisen asiakkaan lisää.

..sitten et enää jaksa katella mua ja heität kaljat syliini.. ei tullut enää sitä viimeistäkään yötä ja joudun leikkimään yksin noiden käsirautojen kanssa..:(

Tosin tällekin tarinalle voisi kehittää vaihtoehtoisen onnellisen lopun....;) :haart:

Okei, pitäis varmaan nukkua joskus.. :D Koitahan jaksaa töissä!

Ei oo mukavaa lähteä töihin, mutta jos yhtään lohduttaa niin itse menen loikoilemaan rantanurmikolle ottamaan pari viilentävää, sitten humallunkin ja sinä tulet taas ajatuksiini. Sitten otan vielä pari ja seuraavaksi otankin taksin sinne ja saat yhden idioottimaisen kännisen asiakkaan lisää.

..sitten et enää jaksa katella mua ja heität kaljat syliini.. ei tullut enää sitä viimeistäkään yötä ja joudun leikkimään yksin noiden käsirautojen kanssa..:(

Tosin tällekin tarinalle voisi kehittää vaihtoehtoisen onnellisen lopun....;) :haart:

Okei, pitäis varmaan nukkua joskus.. :D Koitahan jaksaa töissä!

Olipa kaunis tarina. Ei mulla kuitenkaan ole sydäntä heittää sua ulos tuonne Turun vaaralliseen yöhön. Tyydyn varmaan kahlitsemaan sut parvekkeelle, käsiraudatkin kun on valmiina. Siellä voit sitten mietiskellä, mikä meni vikaan ;)

Nukkuminen on ihan yliarvostettua. Tosin sain viime yönäkin ~7h nukuttua, eli enemmän kuin kertaakaan viikolla :)

imetään imettävää, mitäs itse oi mahtava Sniffi?

kalomoirab.jpg

Ai joo, toihan se kimuli oli.. huh. Alko vähän kuumottaan.

e. Näin skitsoa unta.. Unessa saippuoin itseni, mutta saippua ei vaahdonnut, vaan imeyty minuun. Aikani saippuoituani vedin sitten vaan vaatteet päälle. No, sitten kun kävin unessa paskalla ja aloin pesemään käsiäni, niin minun ei tarvinnut ottaa saippuaa tuubista käsiini, koska kehoni annosteli saippuaa sopivan määrän käsienpesuun. :david:

40min armonaikaa jäljellä. Hirvee nälkä ja jääkaapissa eilen turhaan ostettua kaljaa, tomaatteja ja muita rehuja. Hyi yök.

Onko Sniffdaddy, Stander ja Dinho (nimet siis sinnepäin kun en ulkoa muista) ikään kuin kolmen kimpassa?

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom