limp duck
Banned
Limp duck jatkaa todella kattavaa antia tähän ketjuun, olisiko sun aika olla jo hiljaa? Argumentoi joskus edes järkevästi.
Minä taas annoin vain selitystä sille, miksi tuo mesta oli täynnä ihmisiä, en mene sanomaan, että itse olisin Applen paita päällä tuolla. Ja Apple voi ollakin merkkinä ns. elämäntapa joillekin, enkä ihmettele, onhan se aika freesi ja mukava.
Limp duck, jatkossa sun viestit poistetaan jo sulta ei ala tulemaan jotain järkevää tähän ketjuun. Lasten tasolla liikkuva apinointi ei ole tarpeellista enää, olet harrastanut sitä jo sadan sivun verran.
Olenko minä ainut joka on harrastanut tätä apinointia? Kyllä tässä keskustelussa on molemmat osapuolet alittanut riman jo aika perusteellisesti. odotan hyvää aihetta josta vääntää mutta taitaa kaikki asiat jo käyty läpi.
BTW. tietokone.fi sivuilla on joku äänestys mba vs x300
En ole ehtinyt vkl:na seuraamaan kun oli menoja, koitan tsempata jatkossa!:dance2:Tässä jo pari sivua sitten sovittiin että keskustellaan nyt asiallisemmin, mutta ei, sinä se tulet pelkkien hymiöiden kanssa taas sekoilemaan. Pelkät hymiöt eivät ole muutenkaan suosiossa forumilla, viestin sisältö pitäisi olla vähän enemmän. Eikä se riitä että hymiön perään laitetaan "Fanboyt jonossa hedelmäpelien kanssa". Koitetaan nyt jumalauta jatkaa tätä keskustelua edes vähän aikuismaisemmin.