Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

No voi gikkeli, mikähän mulla sitten kusee...

edit: Explorer näyttää sivut oikein mutta Firefox näyttää ihan päin fittua

Mitähän varten FASTin shakerissa on painatukset kestäneet hyvin vuoden verran kiinni, mutta nyt se ihan tuostavaan alkaa lähtemään irti ja töhrimään joka paikan.
Edit: Vituttaa suorastaan kun on sormet mustat ja tahmeat ja shakerin kylki sotkuinen

Onko pahempi paha nostaa lippu myöhässä (klo 10) kuin jättää se nostamatta ollenkaan koko päivänä? Missä menee raja, jos sellainen on edes moraalisesti olemassa?

Nimim. puoli kymmeneltä herännyt

Onko pahempi paha nostaa lippu myöhässä (klo 10) kuin jättää se nostamatta ollenkaan koko päivänä? Missä menee raja, jos sellainen on edes moraalisesti olemassa?

Nimim. puoli kymmeneltä herännyt

Myöhässä on parempi, takuulla kuulee asiasta jos ei oo lipputangossa. Sain kaikki liput laitettua kaheksaan mennessä, mutta tosi paljo oli tyhjiä tankoja vielä yheksän aikaan. Sunnuntaina ei oo nii justiinsa..

Mitähän varten FASTin shakerissa on painatukset kestäneet hyvin vuoden verran kiinni, mutta nyt se ihan tuostavaan alkaa lähtemään irti ja töhrimään joka paikan.
Edit: Vituttaa suorastaan kun on sormet mustat ja tahmeat ja shakerin kylki sotkuinen

Olen myös tuota pohtinut ja ihmetystä herättää se, että vanhemmat mallit jostain jopa 5 vuoden takaa pitävät värinsä kyljessä, mitä lie myrkkyä silloin käytetty. Nyt jos ostaa uuden, niin alkaa heti ensimmäisten pesujen jälkeen tahrimaan ja irtoamaan.

Ps. Pesen ihan normaalilla astianpesuaineella, enkä kuse sheikeriini

Käytetäänkö hiustenhoitoainetta joka pesukerran yhteydessä?

Se riippuu hiuslaadusta, halutusta tuloksesta, hiustenpesijän viitseliäisyydestä, hiustenpesutiheydestä jne. Eli siis jotkut käyttävät. Esimerkiksi ne, joilla on pitkät hiukset ja jotka viitsivät tehdä sen joka kerta. Tai ne, joilla on kuivat latvat tai jotka ovat blondanneet, värjänneet tai ottaneet permanentin. Lyhyissä hiuksissa hoitoaineen käyttäminen joka kerta saattaa tehdä hiuksista liian liukkaat. Hiusten muotoilu (erityisesti lyhyiden) on usein helpompaa, jos hiukset eivät ole liian hyvässä kunnossa.

En löytänyt mitään sopivaa trediä tällä enkä viittinyt uutta tredial laittaa. Ehkä tää on ihan hyvä laittaa tänne typerien kyssärien joukkoon :)

Eli minkä farmari auton ostaisitte 10.000 eurolla, vuosimalli 2000 tai uudempi ja minkä takia? Itse olen katsonut Ford Fucusta. Hyvä vaihtoehto?

Typerin mahdollinen (tai noloin) kysymys;

Jos n. 3 minuutin sisällä ruokailun jälkeen kaikki tai suurin osa safkasta tulee ulos peräpäästä, onko mitään safkasta ehtinyt imeytyä? Eli pitääkö silloin vetää prodedrinksu vaikka päälle. En ole vetänyt enkä vedä, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn.
Mikään mausteinen ruoka kun ei pysy kauaa sisällä. Edes valmiiksi marinoitu broileri.

En löytänyt mitään sopivaa trediä tällä enkä viittinyt uutta tredial laittaa. Ehkä tää on ihan hyvä laittaa tänne typerien kyssärien joukkoon :)

Eli minkä farmari auton ostaisitte 10.000 eurolla, vuosimalli 2000 tai uudempi ja minkä takia? Itse olen katsonut Ford Fucusta. Hyvä vaihtoehto?

Sen enempää malliin katsomatta hyvin pidetty ja vähän ajettu. Koska kuitenkin vanhoissa autoissa 1 milj. ajettu mersu ei välttämättä ole parempi kuin hyvin pidetty 100k ajettu Fiat. :rolleyes:

Typerin mahdollinen (tai noloin) kysymys;

Jos n. 3 minuutin sisällä ruokailun jälkeen kaikki tai suurin osa safkasta tulee ulos peräpäästä, onko mitään safkasta ehtinyt imeytyä? Eli pitääkö silloin vetää prodedrinksu vaikka päälle. En ole vetänyt enkä vedä, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn.
Mikään mausteinen ruoka kun ei pysy kauaa sisällä. Edes valmiiksi marinoitu broileri.
öö.. pystyykö ruoka menenmään suoliston läpi 3 minuutissa? eikös se ole edellinen pöperö joka tekee tilaa
tulevalle?:wtf:

Jos olet asunut Hollannissa ja pössyttelet siellä. Suomeen muuttaessa sitten joudut työpaikan takia käymään huumetesteissä ja narahdat niistä. Onko Hollannissa asuminen veruke sille, että sulta voi löytyä jotain? Tuli vain mieleen tämmöinen asia.

Back
Ylös Bottom