Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Front Row:ssa ei oletuksena ole HD-trailereita.Tai paina omppu + esc ja klikkaile trailereihin ja testaa.
Nuo pyörivät kyllä hyvin, joten ilmeisesti ongelma on muissa kodekeissa.Jos haluat varmistaa ettei kyse ole rautaongelmasta, lataa joku 1080p -traileri Applen nettisivuilta http://www.apple.com/trailers/. Bitrate on lähes 10Mbps.
Eikös tuo hae ne suoraan Applen sivuilta?Front Row:ssa ei oletuksena ole HD-trailereita.
Hakee, mutta Front Row ei oletuksena hae HD-trailereita.Eikös tuo hae ne suoraan Applen sivuilta?
Eikös tuo hae ne suoraan Applen sivuilta?
Linux on ihan kiva käyttis kun se on konffattu kuntoon, ainakin Ubuntu minä minä olen kokeillut. Sekin on toimivuudessa ihan eri tasolla Windowsin kanssa. Sen jopa saa lähes OSX:n näköiseksi. Vain Adoben ohjelmistojen puute ja alituinen säätämisen tarve tekee siitä minulle täysin sopimattoman.
Mitä ihmettä Linuxissa pitää säätää sen jälkeen kun se on kerran konffattu kuntoon?
Säätämisellä en nyt tarkoita ohjelmien asennusta/päivityksiä, koska ne joutuu tekemään muissakin käyttiksissä.

Nykyään useimpien Linux-jakeluiden asennus onnistuu aloittelijoitakin helpommin kuin Windowsin ja kun Linux on kerran säädetty käyttökuntoon, ei sitä tarvitse enää säätää. Windowsit taas tarvitsevat jatkuvaa säätämistä pysyäkseen kunnossa.
Tuo kerran käyttökuntoon säätäminen on useimmille se ongelma. Mitä muuten on tuo Windowsin jatkuva säätäminen? Olen käyttänyt wintoosaa vasta versiosta 3.11, joten tuo on vielä testaamatta. Joskus muinoin piti levy eheyttää kerran vuodessa, mutta sitä ei voi oikein jatkuvaksi säätämiseksi kutsua, nykyään ei tarvi tehdä edes tuota. Ohjelmiin ja käyttikseen tulee päivityksiä ja niitä kannattaa asennella, mutta sama koskee kaikkia käyttiksiä. Mitä on siis se muista käyttiksistä poikkeava säätäminen?
Samaa kummastelen.
Yksinkertainen fakta mikä sivuutetaan järjestäen on OSX. Vaikka rauta olisi samaa, kuoret samat, ohjelmat samat, niin se suurin ero tulee käyttöjärjestelmästä. PC ja Mac on valovuoden päässä toisistaan kun mennään käyttiksen puolelle. Sen ajan kun sinä asennat vuodessa 12 kertaa kaikki ajurit, niin minä kulutan johonkin järkevään, en todellakaan asentele ajureita kun ei siihen ole MITÄÄN syytä. Jos sinä taas asennat joka ikinen kuukausi kaikki ajurit uusiksi, tämä siis meinaa 12 kertaa vuodessa, niin onko järjestemässä silloin jotain vikaa, näyttäisi olevan.Ajurit toki tulee päivitettyä kuukausittain, mutta sama homma kyllä pitää tehdä muillakin koneilla, jos haluaa, että on viimeisimmät versiot käytössä, eli tuokaan ei oikein mene säätämisen kategoriaan.
EHKÄ Mac ja PC koneet ei kuitenkaan ole NIIN kaukana toisistaan kuin halutaan antaa ymmärtää... Kyllä hyvistä osista kasattu PC toimii ihan yhtä luotettavasti.
Yksinkertainen fakta mikä sivuutetaan järjestäen on OSX. Vaikka rauta olisi samaa, kuoret samat, ohjelmat samat, niin se suurin ero tulee käyttöjärjestelmästä. PC ja Mac on valovuoden päässä toisistaan kun mennään käyttiksen puolelle. Sen ajan kun sinä asennat vuodessa 12 kertaa kaikki ajurit, niin minä kulutan johonkin järkevään, en todellakaan asentele ajureita kun ei siihen ole MITÄÄN syytä. Jos sinä taas asennat joka ikinen kuukausi kaikki ajurit uusiksi, tämä siis meinaa 12 kertaa vuodessa, niin onko järjestemässä silloin jotain vikaa, näyttäisi olevan.

Telakointiaseman puute on mielestäni suuri ongelma, nyt pitää irroittaa neljä johtoa, että koneen saa mukaansa, aikaisemmin painoi ainoastaan yhtä irroitusnappulaa.
OSX käyttis on varmasti erinomainen, mutta kyllä kai siihen nyt saadaan laitteistoajurien päityksillä samat hyödyt kuin Windows koneissakin?
Ajurit uudestaan? Ajurit asennetaan 1 kerran piste. Ainua ajuri joka mulla edes tulisi mieleen päivittää on näytönohjaimen ajuri, mutta kun en pelaa niin en sitäkään koe tarpeelliseksi.
Ajurit voi halutessaan päivittää vaikka kerran vuodessa, melko älytöntä väittää että se olisi säätämistä millään tasolla.![]()
Yksinkertainen fakta mikä sivuutetaan järjestäen on OSX. Vaikka rauta olisi samaa, kuoret samat, ohjelmat samat, niin se suurin ero tulee käyttöjärjestelmästä. PC ja Mac on valovuoden päässä toisistaan kun mennään käyttiksen puolelle. Sen ajan kun sinä asennat vuodessa 12 kertaa kaikki ajurit, niin minä kulutan johonkin järkevään, en todellakaan asentele ajureita kun ei siihen ole MITÄÄN syytä. Jos sinä taas asennat joka ikinen kuukausi kaikki ajurit uusiksi, tämä siis meinaa 12 kertaa vuodessa, niin onko järjestemässä silloin jotain vikaa, näyttäisi olevan.