Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, mullakin oli ennen kuin ne deitit meni vituiks. Ilmeisesti Kikillä on hemmetin huono muisti, koska mä sovin sen kanssa netin kautta uudet treffit.;)
Mä tein saman päätöksen kuin J-mp. Mitä se kertoo meistä? Moraalittomia paskiaisia? Oikeastaan halusin vaan nähdä mitä käy jos valitsee sen ei niin itsestäänselvän vaihtoehdon.
Tää ei varmaa spoileria tarvii mut ku räjäyttää raha-auton ni saa ainaki pientä taskurahaa ja poliisit perään
Minkäsnäköisiä ne autot on?
Yksi kyssäri juoneen liittyen. Koskee Dwaynea ja Playboy X:sää, joten elä lue jos et ole niin pitkällä!!!
Itse tapoin Dwaynen ja olen hirveissä omantunnon tuskissa että teinkö oikein :D onko kukaan tappanut Playboy X:ssää? Mitä silloin tapahtuu?
Kranaatti
"Manhattanilla" työmaalla minkä vieressä on U.L Paper tehtävät
Dimitri pulma
Minkä ratkaisun teitte tapoitteko vai aloitteko tekemään kauppaa? ite koitin tehdä ekaks kauppaa sit se kusetti ja lähti karkuun ja tehtävä meni pieleen. Sen jälkeen koitin tappaa sen ja onnistuin ja ymmärtääkseni mafia ukko tappo sen takia Katen? tapahtuuko Katen kuolema silti jos koittaa tehdä kauppaa?
Itse tein sen kaupankäynti-tehtävän, ja Kate on edelleen hengissä, vaikka pelin olen jo pelannut läpi.
Mut sulla vissiin kuoli Roman? Mulla ei
Tietääkö joku mitä käyttöä Garagella on mikä on siellä Bohanissa? oon koittanut vaikka kuinka monella autolla päästä sinne sisään mutta mikää ei oo menny?
M16
Algonquin Bridge -sillan länsipäässä, kävele kaistojen välistä niin ennen kävelysiltaa pitäisi näkyä
Algonquinissa Grand Stationilla on yksi vartija ko. aseen kanssa.
Swateilta saa myös
Se on M4, ei M16.
Auttakaahan aloittelijaa, pretty please:
Tuolta toisesta ketjusta luin, että kartalla pitäisi näkyä jotain pieniä erivärisiä miehiä, joilta saa jotain pikkutehtäviä, varmaan tyyliin ramapage aiemmista sarjan peleistä...niin mistä mä näitä ukkoja löydän? Yhtään ei oo tullu vastaan..
Onko tässä muuten muita pikkutehtäviä kuin nuo poliisiautosta saatavat ja sinisetmiehet?