GTA IV - Spoilerit, vinkit ja vihjeet.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Art2
  • Aloitettu Aloitettu
Juu, mullakin oli ennen kuin ne deitit meni vituiks. Ilmeisesti Kikillä on hemmetin huono muisti, koska mä sovin sen kanssa netin kautta uudet treffit.;)

Mä tein saman päätöksen kuin J-mp. Mitä se kertoo meistä? Moraalittomia paskiaisia? Oikeastaan halusin vaan nähdä mitä käy jos valitsee sen ei niin itsestäänselvän vaihtoehdon.

Kolmea tähteä ei saanu pois perästä :(

Satunnainen tuttavuus nimeltä Jeff. Kyseessä on siis näitä tyyppejä jotka näkyvät kartalla sinisenä ihmishahmona.

Jeff on hauska veikko, ensimmäisellä kerralla kun Niko tapasi miehen niin hän tahtoi, että Niko käy ottamassa kameralla kuvan hänen tyttöystävästään ja jostain miehestä. Tahtoi tietää onko heillä jotain peliä. No nappasin kuvat ja lähetin Jeffille puhelimeen, oli tyytyväinen.

Toisella tapaamisella Jeff oli ihan sekaisin. Oli käynyt niin, että vaimo oli "kompastunut" puukkoon n. 50 kertaa ja ruumis piti hävittää auton takakontissa. Niko teki työtä käskettyä ja Jeff kiitti.

Kolmas tapaaminen alkoi sillä kun Niko näki Jeffin kiikaroimassa uutta tyttöystäväänsä. Epäili tämänkin pettävän Jeffiä jonkun miehen kanssa vastapäisessä asunnossa. Kovasti kyseli jos Niko voisi käydä pistämässä miehen kylmäksi. Niko toki kieltäytyi kun homma kuulosti niin kipeeltä. Jeff otti tästä nokkiinsa ja lähti itse kävelemään kadun yli toteuttamaan suunnitelmaansa. Kas kummaa suojatien kohdalla Jeff jäi auton (Turismo) alle ja heitti veivinsä, keräsin Jeffin rahat ja varastin Turismon. Tehtävä suoritettu :hyvä:

Yksi kyssäri juoneen liittyen. Koskee Dwaynea ja Playboy X:sää, joten elä lue jos et ole niin pitkällä!!!

Itse tapoin Dwaynen ja olen hirveissä omantunnon tuskissa että teinkö oikein :D onko kukaan tappanut Playboy X:ssää? Mitä silloin tapahtuu?

vaikka playbou sano ettei halua olla tekemisiss' sun kans ni silti ihan lopussa se antaa lisää tehtäviä

M16
Algonquin Bridge -sillan länsipäässä, kävele kaistojen välistä niin ennen kävelysiltaa pitäisi näkyä

Algonquinissa Grand Stationilla on yksi vartija ko. aseen kanssa.

Swateilta saa myös

Kranaatti
Vapaudenpatsaan sisäänkäynnillä

Kranaatti
"Manhattanilla" työmaalla minkä vieressä on U.L Paper tehtävät

Dimitri pulma
Minkä ratkaisun teitte tapoitteko vai aloitteko tekemään kauppaa? ite koitin tehdä ekaks kauppaa sit se kusetti ja lähti karkuun ja tehtävä meni pieleen. Sen jälkeen koitin tappaa sen ja onnistuin ja ymmärtääkseni mafia ukko tappo sen takia Katen? tapahtuuko Katen kuolema silti jos koittaa tehdä kauppaa?

Kranaatti
"Manhattanilla" työmaalla minkä vieressä on U.L Paper tehtävät

Dimitri pulma
Minkä ratkaisun teitte tapoitteko vai aloitteko tekemään kauppaa? ite koitin tehdä ekaks kauppaa sit se kusetti ja lähti karkuun ja tehtävä meni pieleen. Sen jälkeen koitin tappaa sen ja onnistuin ja ymmärtääkseni mafia ukko tappo sen takia Katen? tapahtuuko Katen kuolema silti jos koittaa tehdä kauppaa?
Itse tein sen kaupankäynti-tehtävän, ja Kate on edelleen hengissä, vaikka pelin olen jo pelannut läpi.

Damn! I've read too much... :wall: Enää ei voi kun suunnitella miten ton loppusetin sitten ite pelaa. ;)

Tietääkö joku mitä käyttöä Garagella on mikä on siellä Bohanissa? oon koittanut vaikka kuinka monella autolla päästä sinne sisään mutta mikää ei oo menny?

Tietääkö joku mitä käyttöä Garagella on mikä on siellä Bohanissa? oon koittanut vaikka kuinka monella autolla päästä sinne sisään mutta mikää ei oo menny?

Stevie (Brucien frendi) lähettää tekstarilla infoa autoista, jotka hän haluaa (Brucie jossain vaiheessa kysyy, että kiinnostaako ko. duunit). Ne kun käy varastamassa niin viedään sinne Bohanin garageen.

Auttakaahan aloittelijaa, pretty please:

Tuolta toisesta ketjusta luin, että kartalla pitäisi näkyä jotain pieniä erivärisiä miehiä, joilta saa jotain pikkutehtäviä, varmaan tyyliin ramapage aiemmista sarjan peleistä...niin mistä mä näitä ukkoja löydän? Yhtään ei oo tullu vastaan..

Auttakaahan aloittelijaa, pretty please:

Tuolta toisesta ketjusta luin, että kartalla pitäisi näkyä jotain pieniä erivärisiä miehiä, joilta saa jotain pikkutehtäviä, varmaan tyyliin ramapage aiemmista sarjan peleistä...niin mistä mä näitä ukkoja löydän? Yhtään ei oo tullu vastaan..

Ihan kun kävelet (joskus autollakin vetänyt ohitse) pitkin LC:n katuja, saatat moisiin törmätä. Muistaakseeni sinisinä hahmo-ikoneina näkyvät kartalla. Ja kun tarpeeksi lähelle pääset, niin kamera keskittyy heihin. Ei niiltä kyllä mitään rampage-tehtäviä ole tullut vastaan, mutta muuta hupaisaa pikkukivaa. ;)

Back
Ylös Bottom