Robertto Liittynyt 1.7.2004 Viestejä 2 412 9.5.2008 #41 Noniin. Bokserit tilattu ja painatettu. Bokserit on komeat (jos ei kiinnitetä mun perseeseen huomiota).:hyvä: Liitteet ukemix bokser.webp 13,9 KB · Katsottu: 305
Noniin. Bokserit tilattu ja painatettu. Bokserit on komeat (jos ei kiinnitetä mun perseeseen huomiota).:hyvä:
Sniffari Äitisi valinta Liittynyt 27.9.2003 Viestejä 13 747 9.5.2008 #42 Meinaatsä olla duunissa nuo jalassa? Siis pelkästään nuo?
Robertto Liittynyt 1.7.2004 Viestejä 2 412 9.5.2008 #43 SniffDaddy sanoi: Meinaatsä olla duunissa nuo jalassa? Siis pelkästään nuo? Click to expand... Joo, tottakai. Harmi kun JoAT:n ehdotus tuli liian myöhään siitä, että painattaisi järjestyksenvalvoja tunnuksenkin boksereihin. Nyt joutuu laittaa sukukalleuksien eteen muovisen kyltin. Ehkä seuraavaan satsiin sitten sellaiset.
SniffDaddy sanoi: Meinaatsä olla duunissa nuo jalassa? Siis pelkästään nuo? Click to expand... Joo, tottakai. Harmi kun JoAT:n ehdotus tuli liian myöhään siitä, että painattaisi järjestyksenvalvoja tunnuksenkin boksereihin. Nyt joutuu laittaa sukukalleuksien eteen muovisen kyltin. Ehkä seuraavaan satsiin sitten sellaiset.
muffy Liittynyt 20.5.2003 Viestejä 1 589 11.5.2008 #44 Robertto sanoi: Noniin. Bokserit tilattu ja painatettu. Bokserit on komeat (jos ei kiinnitetä mun perseeseen huomiota).:hyvä: Click to expand... :D:D:D
Robertto sanoi: Noniin. Bokserit tilattu ja painatettu. Bokserit on komeat (jos ei kiinnitetä mun perseeseen huomiota).:hyvä: Click to expand... :D:D:D