Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mutta eikös alkoholi herätä tuota näläntunnetta muutenkin. Itselläni ainakin tulee hirveä himo saada hampurilaista yms grillimättöä aina kännissä. Johtuisiko siitä?

Miksi pitkien taukojen aikana videoissa, sarjoissa, leffoissa alkaa kuulua sellaista voimistuvaa kohinaa, joka loppuu äänteen taas alkaessa? Varsinkin vanhemmissa pätkissä tavattavaa.

Mutta eikös alkoholi herätä tuota näläntunnetta muutenkin. Itselläni ainakin tulee hirveä himo saada hampurilaista yms grillimättöä aina kännissä. Johtuisiko siitä?

Sehän siinä kait on kun maksa polttaa alkomahoolia niin verensokeri laskee...

Sen verran mitä oon UPSin kanssa asioinut niin sanoisin mutuna että tulee tolla hinnalla kotiin.
Samaa mieltä kyllä se ups kotiin asti sen kantaa, ei itsellä ainakan ole siihen mitään lisämaksuja tullut, ja voisin melkein 100% varmuudella sanoa että kun tuote lähtee lähettipalvelulla niin se tuli kotiovelle asti aina.

Yleensä nuo kuriirijampat osaavat ilmestyä oven taakse juuri silloin kun ketään ei ole kotona, jonka jälkeen alkaakin varsin hajottava tavaran metsästäminen eri terminaaleista jos eivät ole postin kanssa yhteistyössä tjsp.

Yleensä nuo kuriirijampat osaavat ilmestyä oven taakse juuri silloin kun ketään ei ole kotona, jonka jälkeen alkaakin varsin hajottava tavaran metsästäminen eri terminaaleista jos eivät ole postin kanssa yhteistyössä tjsp.
Meille UPSin kaverit on jättäny aina lapun postilaatikkoon missä kerrotaan koska tulevat käymään seuraavaksi. Tais olla niin että kolme kertaa käyvät ovella, ja sitten paketti lähtee takaisin lähettäjälle.

Mistä sais Tampereelta ostettua käytetyn polkupyörän? Siis esim. jonkun vanhan mummopyörän. Eli ihan joku muutaman kympin maksava korkeintaa. Ilmaisetkin käy:D
Löytyskö noita jostain kirpputoreilta vai mistä?

Mulla kävi hauskasti tilatessani perhovavan ja pohjasiimaa Englannista. Kuriiri oli poikennut päiväsaikaan, kun olin töissä, oli soitellut läpi vaimon ja tytärten kännykkänumerot ja kun ei ketään ollut tavoittanut, oli sitten jättänyt 400 punnan perhovavan meidän takapihalle ja postilaatikkoon vaan viesti, että sieltä löytyy. Jostain toistaiseksi tuntemattomaksi jääneestä syystä oli kuitenkin vienyt pohjasiimat paikalliseen postiin. Kuriirifirman nimeä en nyt tässä muista.

Mistä sais Tampereelta ostettua käytetyn polkupyörän? Siis esim. jonkun vanhan mummopyörän. Eli ihan joku muutaman kympin maksava korkeintaa. Ilmaisetkin käy:D

Poliisilaitokset järjestää muutaman kerran vuodessa huutokauppa missä myydään polkupyöriä. Käy sieltä huutamassa mummopyörään. :) Kannattaa varmaan soittaa Tampereen poliisilaitokselle ja kysellä koska niillä on seuraavan kerran huutokauppa.....

Jos ostan kaverilta tuotteen jossa on takuuta jäljellä, onko minulla tuotteen ostettua tuo takuu, vai onko takuu annettu vain ja ainoastaan alkuperäiselle ostajalle? Itse luulen että on, mutta yksi myyjä oli eri mieltä.

Jos ostan kaverilta tuotteen jossa on takuuta jäljellä, onko minulla tuotteen ostettua tuo takuu, vai onko takuu annettu vain ja ainoastaan alkuperäiselle ostajalle? Itse luulen että on, mutta yksi myyjä oli eri mieltä.
Itse olen ainakin kaverilta kännykän ostanut, ja huollossa käytätin takuuta vastaan.
En sitten tiedä että toimiiko se takuu enää, mutta eipä ne multa mitään henkkareita kysellyt tai mitään.
Jossei liike suostu niin sitten käsket kaverisi viedä tuotteen huoltoon. Ihme jos ei ota.

Ratinan kulmilla on työttömien polkupyöräpaja tjsp. Myyvät käytettyjä pyöriä huollettuna. En nyt tähän hätään muista paikan nimeä, mutta siinä suunnilleen koskikeskuksen parkkihallin sisäänkäyntiä vastapäätä olevassa talossa. Vuosi takaperin sieltä itselle halvahkon pyörän ostin ja hyvin on tähän asti palvellut.

Back
Ylös Bottom