Vaikka olut sisältää paljon kaloreita, niin miksei se silti edes suurempina annoksina vie nälkää ollenkaan?
Koska se on nestettä, ei ne kalorit sitä nälkää vie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikka olut sisältää paljon kaloreita, niin miksei se silti edes suurempina annoksina vie nälkää ollenkaan?
Ei se nyt ihan noin yksinkertaista taida olla. Jos juon litran kaljan sijasta litran mehua tai litran maitoa, niin kyllä se paremmin pitää nälkää poissa.Koska se on nestettä, ei ne kalorit sitä nälkää vie.
Mutta eikös alkoholi herätä tuota näläntunnetta muutenkin. Itselläni ainakin tulee hirveä himo saada hampurilaista yms grillimättöä aina kännissä. Johtuisiko siitä?
Miksi pitkien taukojen aikana videoissa, sarjoissa, leffoissa alkaa kuulua sellaista voimistuvaa kohinaa, joka loppuu äänteen taas alkaessa? Varsinkin vanhemmissa pätkissä tavattavaa.
Osaisko joku sanoa tähän jotain?Jos tilaan Puolasta tavaraa, ja lähetyskuluiksi tulee UPS:n välityksellä 50e, niin tuleeko se tolla rahalla omalle ovelle, vai vieläkö tulee jotain muita kuluja?
Sen verran mitä oon UPSin kanssa asioinut niin sanoisin mutuna että tulee tolla hinnalla kotiin.Osaisko joku sanoa tähän jotain?
Samaa mieltä kyllä se ups kotiin asti sen kantaa, ei itsellä ainakan ole siihen mitään lisämaksuja tullut, ja voisin melkein 100% varmuudella sanoa että kun tuote lähtee lähettipalvelulla niin se tuli kotiovelle asti aina.Sen verran mitä oon UPSin kanssa asioinut niin sanoisin mutuna että tulee tolla hinnalla kotiin.
Meille UPSin kaverit on jättäny aina lapun postilaatikkoon missä kerrotaan koska tulevat käymään seuraavaksi. Tais olla niin että kolme kertaa käyvät ovella, ja sitten paketti lähtee takaisin lähettäjälle.Yleensä nuo kuriirijampat osaavat ilmestyä oven taakse juuri silloin kun ketään ei ole kotona, jonka jälkeen alkaakin varsin hajottava tavaran metsästäminen eri terminaaleista jos eivät ole postin kanssa yhteistyössä tjsp.
Mulla kävi hauskasti tilatessani perhovavan ja pohjasiimaa Englannista. Kuriiri oli poikennut päiväsaikaan, kun olin töissä, oli soitellut läpi vaimon ja tytärten kännykkänumerot ja kun ei ketään ollut tavoittanut, oli sitten jättänyt 400 punnan perhovavan meidän takapihalle ja postilaatikkoon vaan viesti, että sieltä löytyy. Jostain toistaiseksi tuntemattomaksi jääneestä syystä oli kuitenkin vienyt pohjasiimat paikalliseen postiin. Kuriirifirman nimeä en nyt tässä muista.Yleensä nuo kuriirijampat osaavat ilmestyä oven taakse juuri silloin kun ketään ei ole kotona, jonka jälkeen alkaakin varsin hajottava tavaran metsästäminen eri terminaaleista jos eivät ole postin kanssa yhteistyössä tjsp.
Mistä sais Tampereelta ostettua käytetyn polkupyörän? Siis esim. jonkun vanhan mummopyörän. Eli ihan joku muutaman kympin maksava korkeintaa. Ilmaisetkin käy:D
Löytyskö noita jostain kirpputoreilta vai mistä?
Kannattaa varmaan soittaa Tampereen poliisilaitokselle ja kysellä koska niillä on seuraavan kerran huutokauppa.....Itse olen ainakin kaverilta kännykän ostanut, ja huollossa käytätin takuuta vastaan.Jos ostan kaverilta tuotteen jossa on takuuta jäljellä, onko minulla tuotteen ostettua tuo takuu, vai onko takuu annettu vain ja ainoastaan alkuperäiselle ostajalle? Itse luulen että on, mutta yksi myyjä oli eri mieltä.
Mistä sais Tampereelta ostettua käytetyn polkupyörän? Siis esim. jonkun vanhan mummopyörän. Eli ihan joku muutaman kympin maksava korkeintaa. Ilmaisetkin käy:D
Löytyskö noita jostain kirpputoreilta vai mistä?