Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
varmaan siksi jos hänelle on helpompi vetää ilman vyötä? tuskin kukaan muuten jättäisi vyötä pois tai ainakaan silloin jos sillä enemmän saa. jotku nyt vain vetää ilman vyötä. yuri spinov lienee hyvä esimerkki siitä esimerkiksi..
Nää:Olen ny yrittäny saada vähän penkkiä teknisesti puhtaamaksi.. perse ei nouse ja ei tule enää ees pompautuksia.. mutta jalkapohjia en millään saa pysyy maassa kiinni.. Mikä mahtais auttoo tähän ongelmaan?
Olin hämmästynyt, koska mulla oli myös jalkapohjat kokonaan lattiassa. Senhän pitäisi olla niin, että korollisilla kyykkykengillä (tai siis painonnostokengillä) olisi helpompi saada kunnon penkkausasento ja ahteri pysymään penkissä, mutta ei näköjään välttämättä.
Oikeasti vaffat runttaa miten päin vaan hirveet romut (ja ehkä samalla olkapäänsä rikki...).Jep, todella ällistyttävää. Sitäpaitsi sama video on postattu muutama posti taaksepäin.
Jep, todella ällistyttävää. Sitäpaitsi sama video on postattu muutama posti taaksepäin.
taitaa olla vitosen itsetuntokiekkoja tanko täynnä... tuurilla 100kg

siinä ja siinä kehtaako enää nykyään laittaa alle 200raw videoita mihinkää, mutta menkööt... siinä omia spedeilyjä. paranemaan päin kuitenki
http://www.youtube.com/user/jooce79