Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tuntuu ettei elämässä oo muuta sisältöä kun treeni ja reeni ja treeni ja duuni (joka sekin on reeniä). Voi saattans että hajottaa.

On sentää jotain muutakin tekemistä ku duuni, toisin kuin eräillä. Aamulla töihin ja joskus kotiin (usein menee pitkään), sitten syömään, nettiin surffailemaan ja tv:tä kattelemaan. Aamulla taas sama laulu alusta. Vaikka pääsiskin ihmisten aikoihin pois niin ei silti jaksa tehdä mitään. Onneksi on enää kuusi viikkoa tätä työtä jäljellä.

Vituttaa tää hippiletti joka valuu koko ajan silmille ja menee muutenkin päin helvettiä koko ajan jos ei pidä hattua. Taidan siirtyä takaisin siilipäitten joukkoon, johan tässä on vuoden verran kasvatettu tota pehkoa.

Naapurit on järkyttäviä haisuleita. Siis ei morjes. Parin naapurin koirat haisee paskalle, samoten rappukäytävä heidän jäljiltään. Pari muuta naapuria taas vetävät röökiä sisällä ja kämppä on elämäntavoista johtuen muutenkin kuin tunkio.
Kaksi vuotta mainoksia jakaneena voin kuvitella tuon löyhkän. Läheisillä vuokrataloilla asuu aivan jumalattoman siivotonta sakkia, pääosin. Ei tietenkään kaikki, mahtuu joukkoon toki tavallista tallaajaakin. Mutta siis se lemu, se oli oikeasti jotain sanoinkuvailematonta. Vähän kuin paskan, oksennuksen, virtsan, yms. epämääräisten eritteiden yhteinen tulos.

Kuvottaa vieläkin! :urjo:

Suomessa pitäisi vielä olla joku työvoimapula, että pitää oikein Puolasta asti hinata porukkaa kielitaidottamana tänne, mutta paikallista väestöä ei voikaan työllistää...

Vituttaa armottomasti tällaiset kommentit. Ulkomaalaiset tekevät lähinnä niitä "paskahommia", mitä työttömät suomalaiset eivät halua tehdä koska pärjäävät sossutuillakin. Enemmän tätä yhteiskuntaa varmaan hyödyttää työssä käyvä puolalainen kuin työtön suomalainen?

Kielitaidottomuudesta oon samaa mieltä, suomen kielen alkeet täytyy opetella kun tänne tulee. Ainakin ammatissaan tarvitsemansa perussanaston.

Paras kaveri kuoli tänään oltuaan viikon tajuttomana sairaalassa. En oo varmaan ikinä ollu näin hajalla. Ei oikein tiedä mitä ajatella saatikka tehdä...:itku::wall::(

Kaksi vuotta mainoksia jakaneena voin kuvitella tuon löyhkän. Läheisillä vuokrataloilla asuu aivan jumalattoman siivotonta sakkia, pääosin. Ei tietenkään kaikki, mahtuu joukkoon toki tavallista tallaajaakin. Mutta siis se lemu, se oli oikeasti jotain sanoinkuvailematonta. Vähän kuin paskan, oksennuksen, virtsan, yms. epämääräisten eritteiden yhteinen tulos.

Kuvottaa vieläkin! :urjo:
Hauskinta tässä on se, että kaikki ovat omistusasuntoja ja suht normaaleja asukkaita, lukuun ottamatta yhtä jolla on kestolääkitys päällä.

Paras kaveri kuoli tänään oltuaan viikon tajuttomana sairaalassa. En oo varmaan ikinä ollu näin hajalla. Ei oikein tiedä mitä ajatella saatikka tehdä...:itku::wall::(

Otan osaa... tänään tulee 3 vuotta täyteen siitä ku todella läheinen ystävä kuoli. :(

Otan osaa. Mulla lähti yks parhaista kavereista puol vuotta sitten. Ahdistus on jopa suruakin voimakkaampi tunne mulla. Pysäytti mut ainakin täysin ja sai katsomaan maailmaa vähän eri tavoin.

Vituttaa armottomasti tällaiset kommentit. Ulkomaalaiset tekevät lähinnä niitä "paskahommia", mitä työttömät suomalaiset eivät halua tehdä koska pärjäävät sossutuillakin. Enemmän tätä yhteiskuntaa varmaan hyödyttää työssä käyvä puolalainen kuin työtön suomalainen?

Kielitaidottomuudesta oon samaa mieltä, suomen kielen alkeet täytyy opetella kun tänne tulee. Ainakin ammatissaan tarvitsemansa perussanaston.

Asun alueella, jossa ulkomaalaisia ei asu täällä, mutta töissä on nyt niin paljon, että niihin meina aina törmätä autolla. Telakoiden ja TVO:n voimalan työntekijöistä jo alkaa suurempi osa olla ulkomaalaisia. Tämä tietenkin suututtaa joitakin, mutta palkkaajat ovat ulkomaalaisia firmoja. Vessoissa on kuvat, että istuthan pytylle, kun kakkaat. Kaupoissa on tekstit myös puolaksi.

Vituttaa kun joutuu tekemään vaan paskahommia kun ei ylikoulutuksen ja liian vähäisen työkokemuksen takia pääse minnekään töihin. Esimieskokemusta ei ole vaikka sitä moneen paikkaan tarvittaisiin, sitä sitten ei taiota tyhjästä ja kesäpomoiksi pääsevät kokemusta kartuttamaan parhaiten ne isin siivellä työpaikan saaneet :wall:

E: Rupes tuleemaan kana + tumma riisi/kasvikset jo korvista ulos. Oli pakko laittaa ruuaksi pahojen hiilareiden uhallakin stroganoffia ja perunoita (kuorineen)

Sama tilanne vähän itseäkin pelottaa. Teollisuuden piiristä on vastaavaa, että kaikki isin ja äidin kullat on tehtailla ja vastaavilla töissä ja kersat on jo ennen tekniikan yliopisto-opintojakin olleet niissä töissä. Pääsen itse vasta neljännen vuoden jälkeen oman alan töihin, kun kaikki muut tuntuu olleen jo eka kesästä lähtien töissä. Kokemusta on siis rutkasti vähemmän muihin verrattuna, mutta uskon valmistumiseni jälkeen töitä löytyvän.
Jos ei töitä löydy, niin alan lukea hammaslääketieteellisen pääsykokeisiin ja kouluttaudun uudelleen.

Perkele pärrästä vuotaa etupään stefat:curs: Ei innostas yhtään käyvä huoltohommiin, mutta taitaa olla pakko:wanha:

Sama tilanne vähän itseäkin pelottaa. Teollisuuden piiristä on vastaavaa, että kaikki isin ja äidin kullat on tehtailla ja vastaavilla töissä ja kersat on jo ennen tekniikan yliopisto-opintojakin olleet niissä töissä. Pääsen itse vasta neljännen vuoden jälkeen oman alan töihin, kun kaikki muut tuntuu olleen jo eka kesästä lähtien töissä. Kokemusta on siis rutkasti vähemmän muihin verrattuna, mutta uskon valmistumiseni jälkeen töitä löytyvän.
Jos ei töitä löydy, niin alan lukea hammaslääketieteellisen pääsykokeisiin ja kouluttaudun uudelleen.

Näinhän se meinaa välillä mennä, kannattaa kuitenkin tehdä niitä töitä mitä on tarjolla, sekin kuitenkin kertoo tulevalle työnantajalle että on halua tehdä duunia vaikkei omalta alalta heti saisikaan. Mä olen itse tehnyt viimeiset kolme vuotta opiskelujen ohessa töitä, muutamassa eri hommassa, eikä mikään ole varsinaisesti omalta alalta. Muutenkin mun työkokemus on melkonen Akuankka-lista, mut periaatteessa aina on joka työpaikka on ollut eteenpäin "uralla" kun on edes jonkinlaista työkokemusta taustalla.

Empä sitten päässyt viime vuoden kesätyöpaikkaan :wall: Näköjään pitää kaikkiin vähänkin mahdollisiin paikkoihin laittaa hakemus menemään.

tilasin 5.maaliskuuta kirjan bookplus.fi:stä ja eilen illalla sain kirjan käteeni pitkän prosessin ja yhteydenoton jälkeen. Kirja oli ns. alennustuote eli pari euroa normia halvempi. Kirjassa oli jostain syystä veriläikkä(!) ja hintalapusta jäänyt liimajälki keskellä kantta(iso) ja sidontakohta revennyt, lisäksi vielä kirjan kulmat lytyssä.

Tänään firmasta sanotaan, että kyseessä onkin ns. jäännöserätuote joiden kunto ei ole uutta vastaava. Vois vittu ehkä tollasesta sivuillaan kertoa. Pitää lähes 2 kk odottaa kilo paskaa postiluukusta saapuvaksi.

Back
Ylös Bottom