Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Taisan mennä goisimaan:zzzz:
good_night_2.gif

Mitäpä sitä nukkumaan, kun ei ole huomenna mitään erityistä syytä herätä? Ihan sama olisi koisia vaikka iltakuuteen, mitään en menettäisi. Surullista, mutta totta. Vielä tuo bussiturmakin masentaa mieltä, vaikkei tietääkseni tuttuja mukana ollutkaan.

Peru ne ja lähde mun kanssa.

Riippuu mihin lähdetään.

tää on ihan kamalaa kun tietää ettei huomenna tarvitse herätä mihinkään tiettyyn aikaan niin sitten valvoo vaikka väkisin.

Luulis joo. Monelta sulla ne ekat on? Kai sää oikeestaan ehdit pari settiä huomenna vetämään?

Ne on joskus päivällä, eli toi 23:00 kuulostaa ihan hyvältä. Se tarjoo mulle kahvit ja sä saat tarjota safkan.

ainiin nyt muuten muistin miksi lupasin lähteä sinne treffeille... Jätkällä oli tosi makeet tatskat<3

Ne on joskus päivällä, eli toi 23:00 kuulostaa ihan hyvältä. Se tarjoo mulle kahvit ja sä saat tarjota safkan.

ainiin nyt muuten muistin miksi lupasin lähteä sinne treffeille... Jätkällä oli tosi makeet tatskat<3

Joo tarjoon kyllä. Mulla ei mitään vitun tatskoja ole, mutta otan tussin mukaan, niin saat sitten piirrellä mieluiset heti Kallun luukulla.

Kahvit, pyh.

Love Calculator results
These are the results of the calculations by Dr. Love:
Grosskopf loves Alyssa

76 %

Ihan hyvät tsäänssit nyt kyseessä.

Joo tarjoon kyllä. Mulla ei mitään vitun tatskoja ole, mutta otan tussin mukaan, niin saat sitten piirrellä mieluiset heti Kallun luukulla.

Kahvit, pyh.

Piirrän sulle pupuja ja kukkasia. Nii ja kyllähän ne makkaraperunat tosiaan kahvit voittaa. Mut sillä toisella jätkällä on lävistyksiäkin. Saanko tehä sit niitäkin sulle?

Love Calculator results
These are the results of the calculations by Dr. Love:
Grosskopf loves Alyssa

76 %

Ihan hyvät tsäänssit nyt kyseessä.

Love Calculator :D :D ei tää kyllä ihan match made in heaven sentään oo.

Piirrän sulle pupuja ja kukkasia. Nii ja kyllähän ne makkaraperunat tosiaan kahvit voittaa. Mut sillä toisella jätkällä on lävistyksiäkin. Saanko tehä sit niitäkin sulle?

Jos ne saa sut syttymään, niin käy mainiosti.

Mites ne lävärit sit luonais? Ei mulla kyllä ole sellasia vehkeitä mukaan ottaa.

Kiitos, etsinkin tänään just tuota love calculatoria kaikkialta netistä...

Jos ne saa sut syttymään, niin käy mainiosti.

Mites ne lävärit sit luonais? Ei mulla kyllä ole sellasia vehkeitä mukaan ottaa.

Hmm. Apteekitkaan ei myy neuloja sunnuntaisin. Ja ilman neulaa olis varmaan vähän ällön näköstä... Noh, sitä täytyy miettiä.

Back
Ylös Bottom