Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niimpä, miksei me saatu tasotusta vaikka meillä oli kaksi penikkavammaista :(

Vastajatkin oli vielä homoja!:D Ei vittu, mulla ois ruotsin uusinta tänään ja eilen en saanut luettua ollenkaan. Saattaa mennä taas ihan vitun hyvin:jahas:

Hähää, saatpahan riutua :D
Mulla ois historian uusinta ja kattoo nyt innostuuko tässä lukemaan jossain vaiheessa, kiire tulee :thumbs:

btw. millä meet kouluun Japko, voin hakea jos et välttämättä halua kävellä

Hei, mä en ees reenaa ja silti pyörin täällä.. voi venäjä. Tänäänkin oli hienot suunnitelmat, että punttia vois harkita.. sit heräsin todellisuuteen..... en oo vielä kertaakaan käyny uudella punttiksella. Mut sen siitä saa. Jotkut on 80 kilosia ja jotkut on 70 kilosia.. :david:

Japkolta se ainakin kuulostaa, liekkö peruukki päässä :eek:

ps. kiva nahkatakki Japko :rock: :thumbs:

Edit:
Hei, mä en ees reenaa ja silti pyörin täällä.. voi venäjä. Tänäänkin oli hienot suunnitelmat, että punttia vois harkita.. sit heräsin todellisuuteen..... en oo vielä kertaakaan käyny uudella punttiksella. Mut sen siitä saa. Jotkut on 80 kilosia ja jotkut on 70 kilosia.. :david:
Mutta eikös sinulla Dinpa ollut se timmi kroppa jota eräs ystävällinen mieshenkilökin halusi hieroa, vai miten se meni ;)

Hähää, saatpahan riutua :D
Mulla ois historian uusinta ja kattoo nyt innostuuko tässä lukemaan jossain vaiheessa, kiire tulee :thumbs:

btw. millä meet kouluun Japko, voin hakea jos et välttämättä halua kävellä

Minä olen jo koulussa:D Ensimmäistä kertaa tällä viikolla sain itseni raahattu kouluun jo kello 8:dance: Nytten vois lähtee tota ruotsia yrittämään...

Mäkin menin perjantaisin kouluun kaheksalta. Baarit kun meni kiinni neljältä ja mäkkisafkat naamaan viideltä niin hyvin ehti kompuroida kouluun ajoissa. Eihän siellä tullut kyllä oltua sitten kun mitä sen krapulan ohi nukkuminen vaati.

Kyllä lukiossa pääsi liian helpolla.

Eilen menin melkein terassille vetään kevään ekan terassibissen, mutta sain pidettyä pääni. Illalla vois vetää pienet kotitumut...

edit: toi torsofuck meni kyllä niin lujaa ohitte, että pölähti. Eihän sitä jaksa kuunnella yhtään.

God damn kun väsyttää

kai ny. mulla ei oo mitään asiaa muihiin triideihin..

Kesälomat selvillä. Juhannuksesta eteenpäin 4 viikkoa. Viimeinen puolitoista viikkoa tod.näk. Italiassa. Loma huipentuu Rautaneidon Helsingin ja Tampereen keikkoihin.:hyvä: Hyvä. Täydellinen. Robertto Baggio.

Up The Irons! Serial menee myös tsiigaan Maidenia Helsingin keikalle. Tarttee ottaa sen verran pätäkkää että saa jonkun paidan ostettua sieltä.
Jos ois vitun kova jätkä niin menis ABBAn paita päällä sinne konserttiin.

Ressukka: en mä tota torsoa pysty kattoon ku yhen pätkän päivässä. on se niin paska!! Se on vaan niin huvittava.. Ei ne vittu voi olla tosissaan. :)

Mikkii: Juurikin kyseinen renkutus! Se on ihan vitun syväluotaava bändi.. ainakin se on syvältä....:D

Serial: WOOHOOO!! UP THE IRONS! Pitäs saada joku hyvä kännykkä, mis ois kunnon kamera. Viimeks sain vaan pari hyvää otosta ku ei tolla 2mpix kameralla mitään saanu.. :P
Tässä varmaan paras niistä. Pahoittelen epäselvyyttä. Vähän vaikee näpsiä kun saa nyrkistä takaraivoon.. :P

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vanhat äijät jaksaa painaa nitron voimalla. Onhan niillä kuitenkin fear of the dark ja the trooper.

Ite oon fiilistelly tällästä muutaman päivän jo. Sopii autoon ja salille.

Army of the pharaohs- pages in blood

Joku turvenuija, jonka ammattikuvaan kuuluu traktorilla ajo, pyrki liiskaamaan mun varpaat kaupan parkkipaikalla vähän aikaa sitten. Väsytti ja oli kiire, joten en jaksanut jututtaa kyseistä mulkkua. Se on nääs niin kiire ajaa siihen ainoaan kaupan oven edessä olevaan parkkiin, ettei kerkeä jalankulkijoita varomaan.

Paremmalla ajalla olis voinu tutustuttaa ko. sankarin herra asfaltin kanssa.

Onks siä turun pelloilla asfalttia?
Kauppa ja parkkipaikka, vau.

Ei vaan hömppä. Turku on hieno rannikkokaupunki.

Jee jee, pitäs alkaa jo pikkuhiljaa tota ruotsin kielioppia kertaamaan. Eihän sitä tiedä vaikka pääsis sen läpi:wtf:

Ei vittu yhtään kiinnosta...

Oukkelista, minäpäs hypin:D

Ei saatana, tulin just terveyskeskuksesta mummoo kattomasta. Todella masentava paikka:(

Mikkii, mitä meinasit tänään?

Back
Ylös Bottom