Taitaa sulla olla aika rumat salihousut, kun käytät vyötä:D
Mitä hyötyä siitä vyöstä siis on? Auttaako se selkää jotenkin vai mitä..?
Tukee alaselkää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa sulla olla aika rumat salihousut, kun käytät vyötä:D
Mitä hyötyä siitä vyöstä siis on? Auttaako se selkää jotenkin vai mitä..?
On. Voit hyvin olla esim. 3-4 viikkoa +300-500kcal ja sit 1-2 viikkoa -500-1000kcalelikkäs,oon aatellu kokeilla syklitystä sillä tavalla että aina 2 viikkoo bulkkia ja sit viikko dieetillä ja taas alusta.onko mitään järkeä?!?!?!?
mutta http://www.p-store.fi/product_info.php?products_id=353&osCsid=007e5a991a429d1dbb2d5115107cce39 tuo pakkotoiston t-paita, onko kellään mitään tietoa että onko tuossa paidassa edessä se P-logo? 
onNyt aika pahastimutta http://www.p-store.fi/product_info.php?products_id=353&osCsid=007e5a991a429d1dbb2d5115107cce39 tuo pakkotoiston t-paita, onko kellään mitään tietoa että onko tuossa paidassa edessä se P-logo?
![]()

Nyt kehiin tosi nopo kysymys. Eli mitä eroa on norm. proteiinilla ja heraproteiinilla? JA sitten vielä että miten noita lisäravinteita kannattaisi nauttia? Eli millaista aamulla ja millaista illalla? Tästäkin on varmaan väännetty sata ja tuhat trediä mutta kun en millään tahtonut löytää oikeaa vastausta vaikka etsin monta tuntia :wtf:
Mutta kiitoksia nyt kummiskin. (Hävettää ihan kysyä tämmöistä mutta aloittelija kun olen :jahas![]()
Ei kannata ottaa mallia suoritustekniikoihin ammattilaisten videoilta. Ne tekee yleensä sillä tyylillä minkä on itelleen parhaaksi todenneet.Mullakin olis yks kyssäri: Kannattaako katsella muiden, paljon kokeneempien , reeni videoita vaikka tuolta youtubesta?
Esim. kannattaako ottaa oppia Ronnie Colemanin tai jonkun muun tämmöisen kokeneen bodarin liikkeistä? Eikö ne tee ne liikkeet "oikein" / "puhtaasti" ?![]()
Ei ne niin puhtaasti välttämättä tee - moni tsiittaa niin perkeleesti. Kaverit kuitenkin tietävät mikä itsellään toimii hyvin, mutta sieltä tarttuu varmasti paljon huonojakin tapoja. Itse Arskakin näytti tekevän niin viparit kuin hauiskäännötkin ihan reilulla heijarilla, ja hyvin toimi.Esim. kannattaako ottaa oppia Ronnie Colemanin tai jonkun muun tämmöisen kokeneen bodarin liikkeistä? Eikö ne tee ne liikkeet "oikein" / "puhtaasti" ?

mistähän johtuu kun treenan käsiä samoilla liikkeillä niin toisessa kädessä tuntuu treenin jälkeen toinen lihas kädessä kun toisessa..
Mulle tuli tänään yhtäkkiä koulussa kauhea alaselän pistävä kipu. Kerrataampas mitä olen tehnyt. Eli viime vkl on ollut lepopäiviä ja maanantai iltana tein seuraavanlaisen reenipäivän:
Vinopenkki 2 x 6
Kyykky 3 x 8
Pystypunnerrus 2 x 10
Ylätalja 3 x 10
Sitten tiistai (tänään) aamuna klo: 08:00-10:00 pelasin sählyä koulussa suht rankasti. Tuo pistävä alaselän kipu tuli aivan yhtäkkiä noin klo: 13:00, tiistaina siis. Eli kipu tuntuu aika tarkalleen oikealle puolelle alaselän lihakseen. Kipu tuntuu siis aina kun lihasta joutuu jännittämään edes vähän, en pysty kävelemään tai kyykistymään kunnolla. Eteentaivutus tuottaa ongelmia, mutta varpailla- tai kantapäillä seisonnassa ei ongelmia. Itse epäilisin, että liikaa rasitusta alaselälle ja lepo auttaisi. Onko teillä jotain mielessä mikä voisi auttaa ongelmaan?