Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Harjoittelevatko orkesterien lautasten lyöjät samalla intensiteetillä kuin muutkin soittajat vai ovatko ne jotain kesäduunareita hakkaamassa 10 kertaa per konsertti?

En kyllä jaksa uskoa, että joku tekisi elämän uransa pelkästään lautasia tai tamburiinia soittamalla. Itse ollessani orkesterissa perkussionistit, lyömäsoittajat, vai mitä ne nyt oli, ainakin vaihtelivat niitä kilkuttimiaan eri biisien välillä. Jotkut saattoivat opetella tarkemmin patarummut tai kellopelit, mutta periaatteessa kaikki osas kaikkea.

Juu ja kyllä harjoittelevat.

Mistä löytyy se video suomalaisesta kisailuohjelmasta, jossa ol se ihme silmälasipäinen hyypiö kisaamassa. On jossain video triidissä, mutta kun ei auta ehtiä.

Myydäänkö huoltoasemilla akkuja autoon, onko noissa akuissa kokojen puolesta paljonkin hajontaa?
Ainakin Teboililta sain ostettua. Kokovaihtoehtoja oli ainakin muutama ja kaikista löytyi eripuoliset napavaihtoehdot.

Kenelläkään kokemusta erikoisrajajääkäri koulutuksesta? Omiamielipiteitä ja kokemuksia? Hataanko sinne kutsuntojen yhteydessä? En ottanut tuosta informatio sivusta niin selkoa.

En ole katsonut Kauniita ja rohkeita ehkä kymmeneen vuoteen, mutta olisiko ollut Massimo?

Kai nyt joku tästä jotain tietää? :whip:
Millaista palkkatoivetta uskaltaa lyödä tiskiin:evil:
Itse olen saanut 2 vuotta sitten kesällä 9,50/h. Kuulema oli enempi kuin TES määrää. Ulkomaisille (Puola ym.) maksettiinkin sitten suunnilleen puolet siitä..

mittee teen jos oon hävittäny verokortin ja pitäs muutaman viikon päästä saaha työnantajalle?
Omasta mielestä verokortti on tullut, mutta en löydä mistään!

Back
Ylös Bottom