Miten tuon Pakkotoiston sähköpostiosoitteen saa käyttöön ?
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=37941
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten tuon Pakkotoiston sähköpostiosoitteen saa käyttöön ?
Harjoittelevatko orkesterien lautasten lyöjät samalla intensiteetillä kuin muutkin soittajat vai ovatko ne jotain kesäduunareita hakkaamassa 10 kertaa per konsertti?
Mistä löytyy se video suomalaisesta kisailuohjelmasta, jossa ol se ihme silmälasipäinen hyypiö kisaamassa. On jossain video triidissä, mutta kun ei auta ehtiä.
Mistä löytyy se video suomalaisesta kisailuohjelmasta, jossa ol se ihme silmälasipäinen hyypiö kisaamassa. On jossain video triidissä, mutta kun ei auta ehtiä.
Ei vittu ole tästä maailmasta..:wtf:
Ainakin Teboililta sain ostettua. Kokovaihtoehtoja oli ainakin muutama ja kaikista löytyi eripuoliset napavaihtoehdot.Myydäänkö huoltoasemilla akkuja autoon, onko noissa akuissa kokojen puolesta paljonkin hajontaa?
Joskus jotain juttua tosta ollut ja taitaa olla feikki.Ei vittu ole tästä maailmasta..:wtf:
Edit.. Onks toi feikki?
Miten nämä kaupanpalkkataulukot ja kalleusluokat menee?
http://www.pam.fi/mp/db/file_library/x/IMG/102166/file/Kaupanpalkkataulukot%5f011007%5f300408.pdf
Millaista palkkaa saa varastotyöntekijä, jos ei ole mitään kokemusta alalta? Kyseessä siis kesätyö.
Itse olen saanut 2 vuotta sitten kesällä 9,50/h. Kuulema oli enempi kuin TES määrää. Ulkomaisille (Puola ym.) maksettiinkin sitten suunnilleen puolet siitä..Kai nyt joku tästä jotain tietää? :whip:
Millaista palkkatoivetta uskaltaa lyödä tiskiin:evil:
Kaveri taitaa vetää sen 8,5€/h.Kai nyt joku tästä jotain tietää? :whip:
Millaista palkkatoivetta uskaltaa lyödä tiskiin:evil:
Verovirastoon hakee uudenmittee teen jos oon hävittäny verokortin ja pitäs muutaman viikon päästä saaha työnantajalle?
Omasta mielestä verokortti on tullut, mutta en löydä mistään!
Kaveri taitaa vetää sen 8,5€/h.