Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

vittu ku raha-asiat valvottaa...tää järjestelmällinen elämäntapa on aika perseestä siinä vaiheessa kun tulee epätietoisuutta rahasta. persaukiseksi en ole jäämässä missään vaiheessa mut kun säästelin toukokuun matkakassaa ja sit puun takaa yllätyksenä tuli muutto uuteen kämppään takuuvuokrineen ynnä muuta paskaa niin laittaa taas opiskelijan ynnäämään vittu senttejä:curs:

Menee vähän ohi aiheen mutta itse onnistuin kerran ajamaan autolla oman jalkani yli. Autossa oli startti rikki ja autoihmisethän tietää, että auttaa kun koputtelee solenoidia. Itse huomasin, että auttaa vielä enemmän jos starttaa samalla ja koputtelee solenoidia, eli ei tarvitse välillä käydä koputtelemassa ja tulla takasin starttaamaan vain todetakseen, että pitää koputella lisää. Yksin kun olin niin kiilasin ruuvimeisselillä käynnistysavaimet starttiasentoon ja sitten konepelin alle naputtelemaan. Autohan hörähtää käyntiin ja samalla sekunilla huomaan, että vaihde oli jäänyt silmään. Auto hyökkkäsi eteenpäin jalkani yli onnneksi oli parkkipaikalla sellaisesssa paikassa että kukaan sivullinen ei jäänyt vaara-alueelle.

Kohta matikan kokeesee ja huomenna sit viel mantun.. ens viikon kokeist ei huolta koska kielet on helppoi.

Mulla on kanssa jäänyt automaattilootassa vaihde D:lle. Kiirus voi tulla. :D

Ei meidän autossa lähde avaimet irti jos on D asennossa. Sitä en oo kokeillu pystyykö vaihtamaan vapaallekaan jos ei ole avaimet paikallaan. Tarkennatko mitä meinaat tuolla, rupes kiinnostaa?(Onko tässä joku juttu mitä en tajua.

Ja jottei täyttä OT:ta tule niin kerron jonkun huonon komedian omalta osaltani. Kerkesin tehdä kyykyn ja penkin ja puhelin soi "Päivää kerkeisitkö nyt hakea kaljaa?" ja minähän lähdin samantien :D (Lähes täysikäiselle kaverilleni, jottei tule taas polliiseja viisastelemaan)

Väitätkö että ruotsi on helppo kieli:wtf:

Kyllä. Ylä-asteelta tasatahtiin kymppiä pukannut mutta viime jaksossa joutui tyytymään ysiin. Katotaanpa nytten jos se kybä napsahtais, kertaakaan en oo kappaleita lukenu täs jaksos mut vois lukee edelliseen päivänä. Täs jaksos ei kyl ollutkaa kun vaan kolmee kieltä. Hyvin looginen ja hyvin ymmärrettävä kieli mutta henkilökohtaisesti tykkään norjast enemmän :)

Ei meidän autossa lähde avaimet irti jos on D asennossa. Sitä en oo kokeillu pystyykö vaihtamaan vapaallekaan jos ei ole avaimet paikallaan. Tarkennatko mitä meinaat tuolla, rupes kiinnostaa?(Onko tässä joku juttu mitä en tajua.
Auto oli käynnissä ja poistuin hetkeksi kuskin paikalta. Oletin, että P on silmässä, muttei ollutkaan. Faijan auto kyseessä kaiken lisäksi, joka ei muuten lähde D:llä pahemmin ryömimään (iso raskas auto), siksi en heti huomannut, varsinkin kun poistuin nopeasti autosta. :D

Sorry, off-topic.

Siis mitä vittua! Autokoulun teoriakoe on sit veikea tekele.. saatanan homot lätkäsivät jotain saatanan pysäköintikysymyksiä loppuun. Jees siis ymmärrän kyl et _liikenne_käyttäytymisen täytyy olla hyvällä tasolla ennen kuin voidaan päästä ratin taakse. MUt hei cmoon koe kaatui siihen et mokasin kuvalliset parkkeeraustehtävät 3/5 prosentilla.

Oikeest! Ja sit jotkut aivovammaset lissut ja blondit pääsee kuitenkin tuosta läpi :curs: way to fucking go teoriakokeen laatijat :thumbs:

huomenna historian koe, vituttaa kun en ole vielä edes alkanu lukemaan.
lukemistä kyllä riittää.. kiinnostusta ei. Ulkonakin noin hieno ilma, ja pitäis jäädä pänttäämään jotain helvetin taidesuuntauksia 400eKr.!

Siis mitä vittua! Autokoulun teoriakoe on sit veikea tekele.. saatanan homot lätkäsivät jotain saatanan pysäköintikysymyksiä loppuun. Jees siis ymmärrän kyl et _liikenne_käyttäytymisen täytyy olla hyvällä tasolla ennen kuin voidaan päästä ratin taakse. MUt hei cmoon koe kaatui siihen et mokasin kuvalliset parkkeeraustehtävät 3/5 prosentilla.

Oikeest! Ja sit jotkut aivovammaset lissut ja blondit pääsee kuitenkin tuosta läpi :curs: way to fucking go teoriakokeen laatijat :thumbs:
Kannattaisko opetella ne liikennesäännöt ennen kirjallisia? Turha siitä on kokeen laatijaa syyttää, jos et osaa ITSE liikenesääntöjä :jahas:

Vituttaa vittu vitusti että suomessa on ihan saatanan vaikeaa päästä töihin mihinkään jos

1. Ei ole työkokemusta
2. Ei ole suhteita
3. Et ole Jeesus

Hakenu niin munasti että alkaa epätoivo pikkuhiljaa maistua suussa. Noh onneksi sentään on opintotuki :curs:

Iski joku prkl flunssa/allergia päälle ja nyt on nokka aivan tukossa! ja sit kun pitäis viel revetä koulun puolest liian moneen asiaan ni tuntuu että ei juuri mihkää riitä aika.. lisää tunteja vuorokauteen!

Vitun webmaili. Ei pääse edes postin aloitussivulle. Kiva sit purkaa ne 50 viestiä siinähän tää ilta kivasti meneekin. olettaen että koskaan pääsee sinne postiin..:curs:

Vituttaa vittu vitusti että suomessa on ihan saatanan vaikeaa päästä töihin mihinkään jos

1. Ei ole työkokemusta
2. Ei ole suhteita
3. Et ole Jeesus

Hakenu niin munasti että alkaa epätoivo pikkuhiljaa maistua suussa. Noh onneksi sentään on opintotuki :curs:
Ei vaan: onneksi on muskle!

Totta jos puhutaan niin oot ihan oikeassa. Vaikea on monelle alalle työllistyä jos ei ole suosituksia...zemiä hakuun, kyl se jossain vaiheessa osuu kohdalle.

Vituttaa kun huomiseksi pitäisi taas tehdä suullinen esitelmä. Olen aina ollut todella huono pitämään esitelmiä, ihan ala-asteelta asti. Tiedän, että kaikkia ainakin vähän jännittää esitelmän pito, mutta itsellä tuntuu aina menevän semmoseksi änkyttämiseksi että nolottaa ja vituttaa sen esitelmän jälkeen taas varmasti

Vituttaa kun huomiseksi pitäisi taas tehdä suullinen esitelmä. Olen aina ollut todella huono pitämään esitelmiä, ihan ala-asteelta asti. Tiedän, että kaikkia ainakin vähän jännittää esitelmän pito, mutta itsellä tuntuu aina menevän semmoseksi änkyttämiseksi että nolottaa ja vituttaa sen esitelmän jälkeen taas varmasti

Taitaa olla sama juttuku mulla, tietynlainen glossofobia...

Back
Ylös Bottom