Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Katos, uutta verta...
Noh, kai mäkin tästä lähen kohta goisiin...

Se on morjesta sitten vaan...

Jahas, kohta alkaa olemaan yövuorot nipussa tästä kierrosta.
Muutama päivä vapaata ja sitten aamuihin, eli ei tää paska tekemällä lopu ;)
Ei ne työt tekemällä lopu, mutta koitas kun jätät tekemättä... :evil:

ps. vuoroa vielä neljä tuntia.

hohhoijaa.

Onneks on vapaata. Saa vähän nollata. Aina ei vaan jaksa painaa...

Kävin Mikkelissä kuvailemassa.

IMG_6429-10.jpg

Mua pitää pitää käestä kiinni, ku liikutaan niinki isossa kylässä ku Tampere...Turku onniin helppo, tai sit mää oon vaan niin helppo...? Mä oon helppo kyl.

Joku filosofi muinoin sanoi, ettei Mansessa löydy kortsuja sitten millään. Se on vähän niinku lapsi tai kuivat, jos meinaa laukaista...

Toivon, että Reinzell leipoisi meille jotain fantsua omin pikku kätösin.

Toivottavasti ei törmättäis miitissä niihin tampereleisiin. :(

Rankkuri on mun eräänlainen esi-isä täällä pakkiksen puolella. Olis nastaa vertailla kämmeniin syntyneitä uria itse mestarin kanssa.

Indica...noh, kunhan ei synny keskustelua naisista hänen kanssaan, niin eiköhän me pärjätä?

Dinho tais vasta äsken herätä? Mahtaa olla voittajafiilis? :D

Kohta pitäis taas lukea jotain fuckin' mielenkiintoista poliittisesta sosialisaatiosta ja miesten ja naisten vallasta ja sillai niinqu...ampukaa mut tähän paikkaan.

Luulisi että, jos meidän höpinät noin paljon haittaa täällä, eiköhän ylläpitäjät pistäis asialle stopin? Mitä vitun järkeä uudessa ketjussa olisi, kun jutut tulee kuitenkin asianomaiseen threadiin? Vai onko täällä jotkut laatuvaatimukset? Ja report post on varmaan aika turha tämän ketjun kohdalla?

Pistä ignoreen, jos noin paljon haittaa.

Onko pojat kuullu semmosista kuin mese tai irc? Huomattavasti helpompaa chattaamista kuin tää foorumilla pelleily. Kai joku edes ottaa nuo jätkät huumorilla?

Back
Ylös Bottom