Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jep. Hirveissä roidrageissa. Tekis mieli hakata esim joku mummo tms... :curs:

Jos on vielä kesällä samat fiilikset, niin kutsun sut kans särkänniemeen WTF?-miittiin ja haastan sut pomppulinnapainimatsiin...

Muut painit öljyineen on sitten myöhemmin...

sehän on just kivaa...
Missäs eukkos on?

aattelin, et tuisko se tänne yöks jos sä vaan vikiset päänsärystäs

Joo, bodari vedä hodari!

Edit. Kuinkahan pitkäksi tämä Yö-threadi venyykään vielä tulevaisuudessa? Onko tälle loppua näkyvissä? Kuka suistaa tämän triidin lopullisesti tuonelaan? Onkohan kukaan jaksanut lukea kerralla koko triidiä läpi?

Miksä oot noin negatiivinen? eiks pakkiksella saa ees enää vaivoistaan valittaa?

mitä sä sekoilet. En mä oo koskaan negatiivinen. Ja saa valittaa.

Toi sun quottaamas viesti oli dinholle, mut en jaksanu enää editoida, kun ehdit väliin...

Peace out

Se jo nuQ ja se on kivaa joo:D hahaah

Laitanko taksiin, tulee tästä Kalevasta et jos jaksat venaa jonku aikaa:rolleyes:

No jos sä maksat ja laitat sille sitten massii myös aamutaksiin. No ei vaan, emmä jaksa venaa. Onhan mulla oikea käteni. niinkuin Lauri Tähkä myös laulaa...

tosin hän pitää oikeassa kädessään mikkiä ja ojentaa vasenta kättään

"tässä on oikea käteni"

where's M.E.E?

Kauhee mitä juttua taas kun silmä hetken välttää. Ei vanha ihminen kestä tämmöstä meininkiä. Iik.

Kauhee mitä juttua taas kun silmä hetken välttää. Ei vanha ihminen kestä tämmöstä meininkiä. Iik.

sähän oot tyttö parhaimmassa iässä...

taisit missata mun esittämän kutsun WTF-miitin pomppulinnapainimatsiin...

elasto: Iltaa, ja jos saanen kysyä miten veikkosen ilta on mennyt?

Back
Ylös Bottom