Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Taitaa pojat vaan hakea itselleen hattarat ja pyöriä rekkarallissa luulen mä.

Enpä kyllä itse uskaltais. :eek:
Pyh, possujuna sopisi näille pojille paremminkin. ;)

Mä vedän siä ihan omat hattarat mukanani. Jossain vaiheessa kaivan mahtisauvani esiin ja esitän haasteen kaikille lähitienoon uroille. Sallikaamme taistella näsinneulan reunalla auringonlaskuun asti ja kumpi saa rei'itettyä meisselinsä nopeammin toisen istumalihakseen voittaa...

Vahinko- ja ohilaukauksia voi sattua ja se voi sattua.

edit: otetaan jostain jotkut sähkörollaatorit ja lähetään vetään niillä ihan omaa rallia..

Särkkiksestä alotellaan...voitais käydä jossain välissä tekees pari sarjaa penaa? Muutama haukkarisarjakaan ei olis myöskään pahitteeks. Onpahan pumppi päällä, kun mennään baariin iskee naisii...

Lihasten pumppi hoidetaan yleisöWC:ssä tietysti. Vähän dippiä ja punnerrusta ja kaikenlaista paineistusta. Paidat kireenä lähdetään valloittamaan mansen pirkkojen jääkylmät sydämet ja muistetaan aamulla sanoa, että "soitellaan"...

jokanen saa vähintään kaks sarjaa Penaa. Stondis hoitaa Penan paikalle...

Taas se alkaa...

kylläpäs tulee aika huono olo kun kankkusessa vetää muutaman siivun possupaistia, sen jälkeen paketin dominoita ja päälle pullon pepsi maxia... taitaa valvottaa koko yön

Katsoin äsken TV2:lta leffan 21 grams. Ajattelin laittaa sen taustalle pyörimään samalla kun pakkaan ja järjestelen, mutta se olikin semmonen leffa joka oli musta kiehtova. Istahdin lopulta alusvaatteissani istumaan jalat ristissä risalle jakkaralle keskelle olohuoneen mattoa, ja katsoin leffan loppuun liikahtamatta.

Back
Ylös Bottom