Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mitä helvettiä lauletaan jossain uudessa suomenkielisessä e-typeltä kuullostavassa kurakappaleessa?? Kaksi kertaa nyt kuullut kyseisen kappaleen ja mun mielestä se mimmi laulaa, että "beibi älä runkkaa taas". Mutta eihän se nyt niin voi mennä. :D

Eikös se ole niin, että beibi älä vonkaa taas ja biisin nimi on luonnollisesti Beibi älä vonkaa. Ja minä en sitten vastannut kaikista juuri tähän kysymykseen :D

Tuli tossa mieleen kun mun kännykkä on varastettu ja oon kuullut jotain legendaa, kun mun kännykkä oli aikas uusi (n91) niin sen pystyis poliisit paikantamaa? Onko kellään kokemuksia asiasta?

Tuli tossa mieleen kun mun kännykkä on varastettu ja oon kuullut jotain legendaa, kun mun kännykkä oli aikas uusi (n91) niin sen pystyis poliisit paikantamaa? Onko kellään kokemuksia asiasta?
Ilmeisesti poliisi yhteistyössä palveluntarjoajan kanssa voi selvittää minkä tukiaseman alueella puhelin on. Mutta perustuu puhelinnumeroon?

Mä en löydä sitä ketjua missä oli ruokareseptejä.

Olisko kellään jotain hyvää ohjetta tonnikalafileiden valmistukseen?

No niin tulipas käytyä nyt vihdoin kyselemässä niitä kesätöitä yhdestä paikasta missä olen pariin otteeseen ollut työharjoittelijana. Tämä koulutus loppuu siis kesäkuun alkuun ja armeijaan pitäisi mennä tammikuussa 2009. Eli karkeasti tuommoinen puoli vuotta tuossa aikaa ja jotain pitäisi tienatakin siinä ajassa. Kun sitten kävin kysymässä tuolta edellä mainitusta liikkeestä töitä niin pomo lupasi, että voisi ottaa minut työharjoittelijaksi, kun ilmoittaudun kesän alussa työttömäksi työnhakijaksi. Paljonko tuo työmarkkinatuki (vai mikä onkaan) on päivää kohti ja paljonko tienaan sen lisäksi enemmän, jos menen tuonne harjottelijaksi (johtaja sanoi että se olisi 7-8€ enemmän luokkaa). En kerkeä enään työvoimatoimistoon kyselemään näitä asioita tarkemmin, kun se menee 15.30 kiinni ja pääsen 16.00 koulusta. :(

Hemmetin epäselvästi selitetty, mutta kai tuosta nyt vähän edes tolkkua saa. :D

muutamat sentit yli 30€ saat päivä. Etihän joku paikka mistä saat sitä ihan oikeata palkaa, ei noilla summilla kannata tehdä hommia.

Perustuu luurin imei-koodiin. Ei sim-korttiin.
ja "oikeissa" käsissä imei on jo muutettu toiseksi ja puhelin myyty. jos tuota ei ole tajunnut niin puhelimen voi mm blokata pois suomen gsm-verkoista niin että siitä tulee käyttökelvoton. ei noita oo tod näk koskaan jäljitelty, vaikka se onkin mahdollista

Mikä olisi iso ja kaunis kotikasvi, joka kukoistaisi hivenen tumpelollakin kasvattajalla? Minulla oli monta vuotta Jukka-palmu mutta onnistuin tappamaan sen. Nyt kaipaisi jotain vihreää muuallekin kuin lauantai aamuisin naamaan.

Millon siirretään kelloja?

Tammikuun loppu puolella sairastin influenssan, jolloin kuumetta oli muutamana päivänä yli 38. Tästä lähtien on ollut lähes joka päivä pientä lämpöä (yli 37), muita flunssan oireita ei enää ole. Välillä juostessa tuntuu kuin kunto olisi huonontunut todella radikaalisti ja syke nousee helpolla. Eli oikestaan ei ole muita oireita kun tuo pieni kuume.

Olen armeijassa tällä hetkellä (saapumis erää I/08) ja vemppapäiviä (vapautus palveluksesta) on tullut jo 28. Armeijan lääkäri epäilee että se johtuu siittä koska minulla on hemoglobiini hiukan normaalia alempana ja siihen sain rautanappeja, hän sanoi myös että ei tuollainen pieni kuume haittaa palvelukseen osallistumista. Eli siis minun pitäisi tetsata, juosta coopperia, juosta pikamarsseja taisteluvarustuksessa pienessä kuumeessa eikä siittä ole mitään haittaa esim sydämmelle.

Onko kellään samanlaisia kokemuksia taikka lääketieteen ihmisiä jotka osaisivat sanoa mikä on vialla? Huomenna menen kyllä lääkärin päivystykseen käymään ja kyselemään toisen lääkärin mielipidettä asiasta. Muutenkin tuntuu siltä että olisi parempi hankkia lykkäystä ja koittaa saada itseni kuntoon.

Mikä olisi iso ja kaunis kotikasvi, joka kukoistaisi hivenen tumpelollakin kasvattajalla? Minulla oli monta vuotta Jukka-palmu mutta onnistuin tappamaan sen. Nyt kaipaisi jotain vihreää muuallekin kuin lauantai aamuisin naamaan.

Tempaset sellasen puolitoistametrisen kaktuksen kämppääs. On näyttävän näkönen, kestää lämpötilan vaihteluja (talvikaktus viileätäkin talvella) ja tarvii kastella tyyliin kerran 37 vuoteen. Edes sinä et saa sitä hengiltä kuin moottorisahalla :D

Tempaset sellasen puolitoistametrisen kaktuksen kämppääs. On näyttävän näkönen, kestää lämpötilan vaihteluja (talvikaktus viileätäkin talvella) ja tarvii kastella tyyliin kerran 37 vuoteen. Edes sinä et saa sitä hengiltä kuin moottorisahalla :D

Mutta kaktus on todella helppo liikakastella hengiltä. Muovikukkia?

Jos ajelee kainalokarvat, millainen vaikutus sillä on hikoiluun? Lisäksi haluaisin tietää, onko sheivailu homoa?
Ei se sheivailu homoa ole, varsinkaan sukuelimen alueelta. Eihän naiset halua sukeltaa viidakkoon antaessaan mielihyvää miehelle. Kainaloista en nyt oikein tiedä.. Tuskinpa se nyt homoa on.

Back
Ylös Bottom