Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
24,51e korkeintaan. lue alta:No niin tulipas käytyä nyt vihdoin kyselemässä niitä kesätöitä yhdestä paikasta missä olen pariin otteeseen ollut työharjoittelijana. Tämä koulutus loppuu siis kesäkuun alkuun ja armeijaan pitäisi mennä tammikuussa 2009. Eli karkeasti tuommoinen puoli vuotta tuossa aikaa ja jotain pitäisi tienatakin siinä ajassa. Kun sitten kävin kysymässä tuolta edellä mainitusta liikkeestä töitä niin pomo lupasi, että voisi ottaa minut työharjoittelijaksi, kun ilmoittaudun kesän alussa työttömäksi työnhakijaksi. Paljonko tuo työmarkkinatuki (vai mikä onkaan) on päivää kohti ja paljonko tienaan sen lisäksi enemmän, jos menen tuonne harjottelijaksi (johtaja sanoi että se olisi 7-8€ enemmän luokkaa). En kerkeä enään työvoimatoimistoon kyselemään näitä asioita tarkemmin, kun se menee 15.30 kiinni ja pääsen 16.00 koulusta. :(
Hemmetin epäselvästi selitetty, mutta kai tuosta nyt vähän edes tolkkua saa. :D
Mikä on, ja missä sijaitsee, Rovaniemen paras erotiikkaliike?
Tänks! Sinne siis...En tiedä onko täällä enää kuin yksi. Sijaitsee kauppatorin lähellä Pohjolankatu 12
:hyvä::dance:Tänks! Sinne siis...
:whip::lol2:Tänks! Sinne siis...
Fleshlightii ostamas?
Minä päivänä tuli radiorockilta juttua jostain tietovisailun juontajasta?
En tarkoita tuota Sofiaa vaan he imitoivat jotain vanhaa oikeaa tietokilpailujuontajaa.
No niin. Antaa tulla sitten mikä läppä tää taikasieni on? Kävin puoliksi läpällä hakemassa tollasen, ja tää paskahan on ainoa joka saa ton myrkyn irti. Siis yksi väsynyt sieni, ilman mitään pesuaineita ja sillä lähtee tollanen liima lattiasta mitä ei saa puukollakaan irti.Ootko Voimapöksy kokeillu taikasientä? Ton kanssa ei käytetä mitään pesuaineita, mutta se toimii moneen likaan, mikä ei oo millään muulla lähtenyt.