Ei suomalaisissa kisoissa mitään spoilereita tartte, koska ei näitä kisoja tule mihinkään videona.
Poislukien esim Finnfight 9 joka lähetettiin yli 100M kotitalouteen

Toi on kyllä harmillinen asia että niin laiskanpuoleisesti noita täällä kuvaillaan. Tietenkin vaatisi melkoista panostusta että laatu olisi minkään tasoista että porukka vaivautuisi siitä lätystä maksamaan. Taitaa ostajakunta toistaiseksi olla vielä suht marginaalinen porukka, joten on kyllä ihan ymmärrettävää ettei ko touhuun lähdetä ihan helpolla. Toivon tähän tulevan muutosta, onhan laji muutenkin nostanut jo positiivisesti päätään ja imagoaan. Vielä kyllä on tosi paljon tehtävää. Oma emäntäkin tuntuu pitävän lajia todella brutaalina teurastamisena vaikka parhaani mukaan olen koittanut sivistää että asia ei todellakaan niin ole. Taitaa tulla vääntämistä kotosalla jossain vaiheessa jos otteleminen tulee ajankohtaiseksi :D
Toivottavasti Finnfight 9 näyttämää suuntaa seuraa myös muut tapahtumat ja lajia aletaan jatkossa täällä kotimaassakin kuvaamaan laajemmalti :hyvä:
lisäys: ja onhan noita muitakin kuvattu mm Cage 9 jne..mutta anyway liian vähän mun makuuni niitä videolle päätyy :(
Sä voit ottaa koppia päähän ihan rauhassa kuhan osut välillä vastustajaa kylkiin :lol2: (tai näin mä ainakin luin fightermagin foorumeilta...)
. Matkustan Portugaliin ja kosin sitä. Nätti kun sika pienenä, upea sorja, mutta ah silti muodokas vartalo, pinkit pöksyt kaiken kruununa