Silloin tulen myös minäkin, ja sit Janpan siskoo kolataan ihan olan takaa..Son Janpan sisko, joka tulee myös miittiin, eikö ;)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Silloin tulen myös minäkin, ja sit Janpan siskoo kolataan ihan olan takaa..Son Janpan sisko, joka tulee myös miittiin, eikö ;)

Habbo Hotelliin ahistelemaan sakkolihaa ja Janpan systeriä?mites majotus? Kaikki omenahotelliin vai mennäänkö random-kämppään sisään vaan ovet paukkuen?
Janpa muutan teille![]()

No varmaan Columbu kaapataan messiin...
Mitä? Missä? Count me in!En vain osaa kuvitella itseäni makaamassa sun ja Columbun välissä esittäen nakkisämpylää (tai itse asiassa nyt tarkemmin ajatellen osaan).
Jossä nyt ihan välttämättä naisia haluat, niin onhan se Janpan systeri kaapattuna megessä...mutta varo, ettet sammu loppuillasta Reinzellin jähmeän ****** päälle.Mitä? Missä? Count me in!
Jos ihan totta puhutaan niin oon viime aikoina ollut aika pitkälti naisiin päin, sori pojat. I'm on the dark side now.
Possujuna tai Kahvikupit ois kans helmi, nii ja Vauhtimato ja sit taikajoessa voi lemmisk... eiku sammua...Multa irtoais vielä yksi idean jyvänen: änkyräkänni päälle ja Särkkikseen Crazy Bussiin istuskelemaan huurteisten parissa, ja otetaan aikaa kunnes sinivuokot kerkiää paikalle.
Kannatan joka tapauksessa ensisijaisesti hotellimajoitusta sekä Mansen kuolleeseen yöelämään tutustumista...

Mulla on kokemusta Taikajoesta ison jätkäporukan kanssa. Pitikö siellä lemmiskellä? Ei ihmekään, et ne ihmiset katteli meitä? :wtf:Possujuna tai Kahvikupit ois kans helmi, nii ja Vauhtimato ja sit taikajoessa voi lemmisk... eiku sammua![]()
Jep, tää oli kyllä ehkä järkevin idea. Onhan siellä terasseja ja bissee. Mehän juodaan tietenkin vaan janoomme..:DMulla on kokemusta Taikajoesta ison jätkäporukan kanssa. Pitikö siellä lemmiskellä? Ei ihmekään, et ne ihmiset katteli meitä? :wtf:
Banaaniahan tässä varmaan tolla menolla tulee :lol2:Miittikuvat pakollisia, jotka sitten postataan pakkikselle bannien uhalla