Kyllä luonnonkaunis eloveenatyttö ilman meikkejä on kaikista paras.
'nuff said.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Nyt meni ohi. Siis tekikö Heidi Klum mielestäsi väärin naidessaan Sealin ja tehdessään muksuja hänen kanssaan?Yllätys sen sijaan on, miksi kukaan valkoinen haluaisi vaikuttaa jälkeläistensä ulkonäköön kielteisesti.
![]()
![]()

Nyt meni ohi. Siis tekikö Heidi Klum mielestäsi väärin naidessaan Sealin ja tehdessään muksuja hänen kanssaan?
Niin sä osaat katsoa jo 2 vuotiaasta lapsesta minkä näköinen siitä tulee aikuisena? Mun muistaakseni esim Lola Wallinkoski (os. Odusoga) on aika kivan näköinen ja mulatti.Eikö lopputulos puhu puolestaan?
Niin sä osaat katsoa jo 2 vuotiaasta lapsesta minkä näköinen siitä tulee aikuisena? Mun muistaakseni esim Lola Wallinkoski (os. Odusoga) on aika kivan näköinen ja mulatti.
Muistuu myös mieleen sellaiset asiat, että erilaisten geenien sekoittuminen on ihmisillä todettu hyväksi asiaksi.

Nämä sun jutut alkaa olla taas jotain omituista rotuoppia.
Jos puhutaan pinnallisesti, niin kyllä on aikamoinen ero vaikkapa itä-afrikkalaisten (somalit) ja länsi-afrikkalaisten (gambialaiset) välillä... ja vaikea arvata kummat on mukavampia, iloisempia ja vähemmän valittavia...

Niin sä osaat katsoa jo 2 vuotiaasta lapsesta minkä näköinen siitä tulee aikuisena? Mun muistaakseni esim Lola Wallinkoski (os. Odusoga) on aika kivan näköinen ja mulatti.
Muistuu myös mieleen sellaiset asiat, että erilaisten geenien sekoittuminen on ihmisillä todettu hyväksi asiaksi. Nämä sun jutut alkaa olla taas jotain omituista rotuoppia.
Alan B'stard sanoi:Eikö lopputulos puhu puolestaan?
Alan B'stard sanoi:Minun mielestäni tämä ei edes rajoitu toisarvoisiin ulkonäöllisiin seikkoihin, vaan menee paljon pidemmälle henkisellekin puolelle.
No kyllähän toi Indican naismaku tiedetään, samanlainen maku kun niillä steissillä notkuvilla somaleilla joilla on se pissislauma jaloissa pyörimässä.Hieman OT:ia, mutta kyllähän Lola oli/on aivan helvetin hyvän näköinen mimmi omasta mielestäni.