Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
..ja Niko kaapista. Mä olen edelleen varma että se katselee muiden poikien urosliittimiä.
Mä uskon, että jos Ami saa Nikon kotiopetukseen niin se kyllä saa käännytettyä Nikon heterolle tielle. Kyllä tässä täytyy ottaa tiukat kasvatukselliset otteet käyttöön, ettei Pihlajakadun Antti Kasvio siirry leiriin, jossa kloorivesi ei ole ainoa neste suussa.

Mä uskon, että jos Ami saa Nikon kotiopetukseen niin se kyllä saa käännytettyä Nikon heterolle tielle. Kyllä tässä täytyy ottaa tiukat kasvatukselliset otteet käyttöön, ettei Pihlajakadun Antti Kasvio siirry leiriin, jossa kloorivesi ei ole ainoa neste suussa.

No sama se mitä ne nyt tekee tai on kuhan niitä ei näkys siinä.Vittu mä oon niin kyllästynyt siihen amiin.Mäkin oon nyrkkeillyt juniorina ja vittu nyt me nyrkkeilijät saadaan huono maine ku yks ottaa lukua ja keräilee joka tappelun jälkee...:jahas:

On kyllä jatkuvaa katsojien piinaamista, kun Niko vonkaa tyttöjä, vaikka on ilmiselvä hintti. Tulisi vain kaapista ulos, niin loppuisi tää fanien muroihin kuseminen. Täyttyisi sarjan kiintiöhomon paikkakin taas.

On kyllä jatkuvaa katsojien piinaamista, kun Niko vonkaa tyttöjä, vaikka on ilmiselvä hintti. Tulisi vain kaapista ulos, niin loppuisi tää fanien muroihin kuseminen. Täyttyisi sarjan kiintiöhomon paikkakin taas.

Äläs nytte, sehän melkein suli kun pääs Sofian kanssa kahen kesken juttelemaan :wtf:

Varmaan sen pedofiilin kanssa, joka yritti korkata Sofian.

Saas nähdä miten eeron käy. On toi laura kyllä kohtuu pimee nyt.. suorastaan jo pelottavan olonen kun on noin pihalla.
Musta tuntuu että Laura sytyttää Eeron palamaan ja lähtee juoksemaan karkuun. Jostain on kuitenkin ilmestynyt siili siihen ovelle ja Laura hyppää paniikissa sen yli ja kolauttaa päänsä oven karmiin. Laura menettää tajunsa ja kuolee tulipalossa..:(

Myöhemmin tämä siili kaivautuu talon raunioista ja ilmestyy pihlajakadulle.:wtf:

Voi saatanan urpolaura. Niko kans on kyl umpihomo. Kuola suupielestä valuen istuu jossain algepraluennolla. Mä veikkaan et se löytää sieltä jonkun kivan pojan jonka kaa se alkaa hengaamaan ja sit paljastuukin karu totuus hänen identiteetistään!

Saas nähdä miten eeron käy. On toi laura kyllä kohtuu pimee nyt.. suorastaan jo pelottavan olonen kun on noin pihalla.

Mua alko pelottaa siinä vaiheessa, kun se Laura esitteli sitä lusikkaa Eerolle. Jos joku on kattonut Kylmää rinkiä, niin ymmärtää yskän :D.

Back
Ylös Bottom