13-vuotiaat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tantsu
  • Aloitettu Aloitettu
moro! en tiedä onko tälläistä vielä palstaa (en ainakaan löytänyt)
eli kaikki 13 vuotiaat kertomaan omia tuloksia ja muuten vain rupatteemaan:rolleyes:

elikkä olen käynyt salilla n.vuoden alusta ja aloin käyttää tuota http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=53396 1-jakoista ohjelmaa tällä viikolla, ja aloitin viime viikolla painonnoston porissa ja penkiltä nousee 60kg tavote olisi saada se 70kg koulujen loputtua

:thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:

Pakko vielä vittuilla vähäsen ja nussia pilkkua, mut jos alotit painonnoston ni mikset kertois painonnostotuloksias penkin sijaan ;) no ei nyt, muistahan nyt treenata koko kroppaa tasasesti äläkä pidä penkkitulosta ainoana mittarina. 60kg on kyllä hyvä tulos 13-vuotiaalta.

moro! en tiedä onko tälläistä vielä palstaa (en ainakaan löytänyt)
eli kaikki 13 vuotiaat kertomaan omia tuloksia ja muuten vain rupatteemaan:rolleyes:

elikkä olen käynyt salilla n.vuoden alusta ja aloin käyttää tuota http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=53396 1-jakoista ohjelmaa tällä viikolla, ja aloitin viime viikolla painonnoston porissa ja penkiltä nousee 60kg tavote olisi saada se 70kg koulujen loputtua

:thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:
Kun olin vielä 13v ( n. 2 viikkoo sit :D) nostin parhaimmillaan n 70-75kg en muista kumpi oli mut 60kg on kyllä aika kova tulos... Kerros painos ja pituutes muute :D

Pakko vielä vittuilla vähäsen ja nussia pilkkua, mut jos alotit painonnoston ni mikset kertois painonnostotuloksias penkin sijaan ;) no ei nyt, muistahan nyt treenata koko kroppaa tasasesti äläkä pidä penkkitulosta ainoana mittarina. 60kg on kyllä hyvä tulos 13-vuotiaalta.

asiahan on niin että olen vasta opettelemassa tekniikoita, ja sen takia ei mitään ennätyksiä oo tullu testailtua:D mutta torstaina meen valmentaja puhu jotain et on jotku pienet kisat seuran sisällä....sillon vois varmaan yrittää;)

Kun olin vielä 13v ( n. 2 viikkoo sit :D) nostin parhaimmillaan n 70-75kg en muista kumpi oli mut 60kg on kyllä aika kova tulos... Kerros painos ja pituutes muute :D

mitat on n. 162/63

kuinka kauan oot nostellut??
ja tuohon ylempään vielä että harjoittelen kyllä tasapuolisesti:)

Viimeksi muokattu:
asiahan on niin että olen vasta opettelemassa tekniikoita,

Aa.. sori my bad, olin vähän väsynyt ja luin tavanomaisesti päin helvettiä koko kirjoituksesi. Ajattelin että olet treenannu painonnostoa vuoden alusta lähtien jne.. Sry. Mut joo ehkä parempi että treenaat ensin tekniikat esim. kyykyssä ja mavessa.

sori tosiaan, mun moka :( ja hyvä että treenaat tasapuolisesti!

65kg x 20 muistaakseni, maksimia en kokeillu kun ei ollu enempää painoja:D

Nyt kyllä alkaa vähän tuntuu, että pojat vähä liiottelee. 65kg x 20 ja toisella 70-75kg. Jos noi pitää paikkansa, niin mää syön hatullisen paskaa. Normaali, ei ruumiillista työtä tekevä aikuinen ja säännölisesti liikkuva (ei välttämättä kuntosalilla käyvä) nostaa keskimäärin 80kg ja rapiat päälle. Ei välttämättä noinkaan paljoo. Vaikka kuinka ois reenannu, niin 13-vuotiaalta toi 75kg on melkein mahoton.

Nyt kyllä alkaa vähän tuntuu, että pojat vähä liiottelee. 65kg x 20 ja toisella 70-75kg. Jos noi pitää paikkansa, niin mää syön hatullisen paskaa. Normaali, ei ruumiillista työtä tekevä aikuinen ja säännölisesti liikkuva (ei välttämättä kuntosalilla käyvä) nostaa keskimäärin 80kg ja rapiat päälle. Ei välttämättä noinkaan paljoo. Vaikka kuinka ois reenannu, niin 13-vuotiaalta toi 75kg on melkein mahoton.

Varaappa hatullinen paskaa sitten syötäväksi. Tiedän nimittäin 13v jannun ja penaa 85.

Thompzon: Siinä lukee, että melkein mahoton. En väitä etteikö se olis mahollista, mutta sellaset on kyllä tosi harvassa. Tosi vaikee uskoo, että joku 13 v. penais 75kg. En oo vielä yhtään 13-v. jannua nähny, joka ois penannu yli 50kg. Ja toiki on jo harvinaista.

-JJ: Jos tarkotat sitä tyyppiä, josta tuli se TV-juttuki, niin siinä tapauksessa en syö. Sen isä on syöttäny sille vaikka mitä laittomuuksia. Ja sen, että joku 13-v. poika nostaa 85kg tai ees 75kg, niin mää haluan nähä omin silmin, ennen ku syön mitään.

Kaveri varmaan tarkotti näitä ihan perus jamppoi mitkä ei koskaan ole mitään ruumiillista tehnyt saatika sitten käynyt salilla. Meiltäpäin noita kyllä sikiää ja niitten täytyy aina tulla esittelee muille kavereilleen pelkällä tangolla tetyä penkkiä :david: Mahdotonta toi nyt ei missään nimessä ole :)

Varaappa hatullinen paskaa sitten syötäväksi. Tiedän nimittäin 13v jannun ja penaa 85.
Kait sä nyt kovempiakin jätkiä tunnet... Esim. kisanostona 110kg 13-vuotiaana @ 75kg..?

ps. ;)

Edit. Millasesta hatusta haluat nauttia annoksesi?

-JJ: Jos tarkotat sitä tyyppiä, josta tuli se TV-juttuki, niin siinä tapauksessa en syö. Sen isä on syöttäny sille vaikka mitä laittomuuksia. Ja sen, että joku 13-v. poika nostaa 85kg tai ees 75kg, niin mää haluan nähä omin silmin, ennen ku syön mitään.

En tarkoita. Ihan oman kylän poikia. Eikä ole mikään köRmyn näköinenkään edes. Eli hatullinen paskaa, ole hyvä.

Kait sä nyt kovempiakin jätkiä tunnet... Esim. kisanostona 110kg 13-vuotiaana @ 75kg..?

Ai niin tollanenkin sankari oli! :D Tervetuloa tänne meillepäin vierailemaan. Nytko menee kaks hatullista? :whip:

Tolla ikää vaihtelee aika paljon tulokset ihan kehityksen mukaan.

Joskus kun 8-luokalla nostettiin ekaa kertaa (eli 13 tai 14 vuotiaita oltiin), niin ite sain 52kg, kovin kaveri 82kg (lätkä pelaaja) ja
heikoin 32kg, kaikki siis saman ikäsii.
Tosin toi 82 oli kyllä perse ylhäällä ja hirveellä kaarella tehty.

Back
Ylös Bottom