Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ma: Rinnat tekisin penkissä, Etureidet (kyykyssä?),missä olkapäät?, ojentajat ylätaljassa.Mitä liikkeitä et tiedä? Teet aina joka toinen kerta 1.treenin ja joka toinen kerta 2.treenin, eli
ma: 1. Rinta, etureidet, olkapäät, ojentajat
ti: 2. Selkä, takareidet, pohkeet, hauikset, forkut/epäkkäät
ke: lepo
to: 1. Rinta, etureidet, olkapäät, ojentajat
pe: 2. Selkä, takareidet, pohkeet, hauikset, forkut/epäkkäät
VipunostotOlisko joku vielä ystävälline ja laittas videoclippiä vaikka vipunostoista ja pystypunnerruksesta? Ja mitäs liikkeitä te teette selkätreeneissä? Ite oon selkää tehny taljossa lähinnä.
Selkää voi treenata ala-ja ylätaljassa,Kulmasoutua käsipainoilla ja tangolla tai laitteessa,Maastavetoa ja leuanvetoa eri otteilla sekä erilaisilla laitteilla riippuen salin varustuksesta.MaRsY Ja mitäs liikkeitä te teette selkätreeneissä? Ite oon selkää tehny taljossa lähinnä.

no mutta niinpä se melkolailla on. Saa niillä varmaan lihaskuntoa nostettua, mutta ei oikein lihasmassaa. Jos nyt kuitenkin olet niin tietäjä, niin miksi kyselet moista? varmaan haulla löytyy kotitreeneistä ++20threadia. Niissä varmaan jokaisessa käy hyvin ilmi että sillä kotitreenillä ei hirveesti aikaan saa. Tietty jos sulla on kotona 200kg levypainoja, tangot, penkit, kyykkymesta jne niin saa sillä sitte jotain. Ja kyllä sarjoilla on väliä.No siis lihasten kasvuun.
Ja turha alkaa sanomaan että mee salille, sieltä ne lihakset saa.
Koska kyselen nyt vähän kotikonsteista.
Jaa, kyllä noilla leuoilla ja punnerruksilla oon saanut käsiin ainakin aika paljon enemmän lihasta. Toki tuon täytyy olla vain jotain mun kuvitelmaa koska sanoit että se on mahdotonta.no mutta niinpä se melkolailla on. Saa niillä varmaan lihaskuntoa nostettua, mutta ei oikein lihasmassaa. Jos nyt kuitenkin olet niin tietäjä, niin miksi kyselet moista? varmaan haulla löytyy kotitreeneistä ++20threadia. Niissä varmaan jokaisessa käy hyvin ilmi että sillä kotitreenillä ei hirveesti aikaan saa. Tietty jos sulla on kotona 200kg levypainoja, tangot, penkit, kyykkymesta jne niin saa sillä sitte jotain. Ja kyllä sarjoilla on väliä.
miksi sitten kysyt jos itse kerran tiedät? kehittyminen vaan kuitenkin on aika rajallista näillä kotikonsteilla. Lihaskuntoa näillä voi kasvattaa mutta ei ainakaan monipuolisesti mitään lihaksiaJaa, kyllä noilla leuoilla ja punnerruksilla oon saanut käsiin ainakin aika paljon enemmän lihasta. Toki tuon täytyy olla vain jotain mun kuvitelmaa koska sanoit että se on mahdotonta.