Onko kellään kokemusta kaiuttimien rakentamisesta? Itse olen tehnyt yhdet kunnon kaapit TKK:n audiopolin kaiutin projektissa. Aikanaan viilutin noi kaapit joka tietysti meni persiilleen. Nyt on ollut projektina käsitellä pinta uudelleen, ja kotelot ollu kellarissa "säilössä". No joku sankari on käyny keikkaamassa nuo kotelot parempaan talteen :( (luultavasti joku pakkislainen kun kaapit painaa sen lähes 50 kg ja kokoa riittää
).
Mulla on siis hyvät ja kalliit elementit mutta ei koteloita tai jakosuodinta. Mistähän kannattais itseä tietoa ja mahdollisia malleja kotelolle&jakosuotimelle? Hifitalolla on jotain valmispaketteja, mutta kun mulla on jo elementit valmiina. Pitäisi siis räätälöidä koppa ja suodin näitä elementtejä varten.
). Mulla on siis hyvät ja kalliit elementit mutta ei koteloita tai jakosuodinta. Mistähän kannattais itseä tietoa ja mahdollisia malleja kotelolle&jakosuotimelle? Hifitalolla on jotain valmispaketteja, mutta kun mulla on jo elementit valmiina. Pitäisi siis räätälöidä koppa ja suodin näitä elementtejä varten.