Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Voi helvetinperkele että ottaa päähän niinkin globaali ja maapallon tulevaisuuden kannalta merkittävä aihe kuin kämppis ja sen kuvottava wc-käyttäytyminen. Tyyppi ei ole kykeneväinen hinkkaamaan liisteripaskojaan pöntöstä, vaan jättää äidillistä ylpeyttä tuntien Godzilla-kokoluokan jarrutusjälkensä muidenkin ihasteltaviksi. Toisekseen tämän samaisen mukavuuslaitoksen kuuraaminen ei yletä lähellekään armaan kämppikseni prioriteettilistan kärkeä, mutta aikaa ja tarmoa löytyy kyllä esim. toistuvaan ja lähes neuroottiseen imurointiin. Jos joku haluaa välttämättä kiihdyttää minut siihen tilaan, jossa rautaisinkin itsehillintä räjähtää tuhannen päreiksi ja erilaisten äärimmäisen väkivaltaisten ajatusten toteuttaminen tuottaa puhdasta mielihyvää, toimintavaihtoehtoja on kaksi: a) pakottaa mut ajamaan pyörällä mahdollisimman pitkän matkan mahdollisimman syvässä sohjossa tai b) pakottaa mut siivoamaan paskoja, joiden suhteen en ole vähimmässäkään määrin siivousvelvollinen.

Kannattaa kokeilla mainita ohimennen jääkaapilla, että pystytkö rapsuttelemaan noi adidas-viivat tuolta pöntöstä. Mun entinen kämppis tykkäsi laulaa lauantaikännissä klo 03 syntikan kera biisejä, mutta lopetti, kun menin munasillaan hiukset pystyssä mainitsemaan, että joko soitto loppuu, tai tuun sen viereen nukkumaan. Soitto loppui.

Voihan V*TTU!!!! Emännällä oli vanhojen tanssit, nyt selvisi että se on ryyppäämässä. Eihän siinä mitään mutta kommunikointi sillä tökkii ja pahasti.
Minulle räyhää hulluna jos olen käynyt edes yhdellä ja minun pitäs sitten tyynenä todeta että emäntä tulee kännissä kotiin.

Minulle luonnollisesti ei ole sanonut mitään, enkä ole kahteen päivään edes sitä nähnyt. Ja minuahan jatkoille ei ole kutsuttu, luonnollisesti.

Hyvät synttäritkin sillä oli: Minun kanssa ei juhlinut mitenkään, vaan lähti kavereittensa luo. Ja sanoi että siellä on pelkkiä akkoja, etten viihdy siellä. No kuvia nähtyäni totesin että siellä on jätkiä, eli ei ottanut poikaystäväänsä mukaan mutta kutsuu muita jätkiä !!:curs::down:

Nyt kyllä sapettaa aivan he..tisti! Taidan käydä baarissa katsomassa missä kunnossa se on. Jos on perseet olalla niin ajan kotipaikalleni, niin saa akka rauhassa parannella rapulaa, ja miettiä että kannattaskohan joskun ottaa ukko mukaan.

edit: Kaiken hyvän lisäksi kävin katsomassa mummoani osastolla. 3v maannut sängyssä tietämättä tästä maailmasta mitään, hyi että ihminen menee pahanäköiseksi. Pelkkää luuta ja nahkaa, jäykistynyt vielä tiettyyn asentoon. Tuli todella PAHA olo katsoa sitä, pala nousi kurkkuun.. :urjo:

Nyt kaiken lisäksi iski paha ripuli, taitaa huomiset treenit jäädä väliin. :down:

ei noihi verrattavii sentää, mut vituttaa ku ol ihan älytön selkälihasten kramppi töissä, ja selkä on nyt iha helvetillisen kipeä.

Ja vituttaa se että oon iha älyttömän ihastunu iha maailman suloisimpaan nättiin vaaleuteen. Miten voikaa olla näin heikko mies :haart:

On se vaa nii :haart: kertakaikkiaa. En yhtää tiiä, että onko se varattu, (varmasti, koska noin kauniit uskomattoman ihanat blondit ei kyllä koskaan oo sinkkuja, jollei ne taho)
Tosi kiva se on, ja aivan todella hunajaisen äänen omistava ihan tosi lutusen söpö ihanaakin ihanampi blondi. Oijoi.

vituttaa ku eläintä, jos voisin poistaa itseltä kaiken kyvyn tuntea mitään ketään naista kohtaan, tekisin sen heti.

tai oisin paremminkin tehnyt sen jo aikaa sitte

Vituttaa sekin, ku menin tänää nostalgioimaan katselemalla yhden ihanaakinsulosemman vaaleaverikön ircgalleriakuvia, tytön jota tapailin keväällä. Oon vieläki ihan in laav, harmi ettei siitä tullu mitään, ja mulla on sitä ihan hirveä ikävä.

ei muuta.

ainiin. joo. voivoi, ku särkee polvia.

Viimeksi muokattu:
Tuohan on normaalia soluelämää, joka johtaa siihen, ettei sitä huussia kuuraa kukaan. Siinä otetaan sitten naisista mittaa ja katsotaan kumman hermot pettää ensin siinä hauskuudessa, mitä voidaan kuvailla sanoin lämmin viidakon löyhkä :hyvä:
Ja arvata saattaa, että minä häviän sen pelin (niin kuin olen jo hävinnyt helvetin monta kertaa). Nääs pölykerrostumat, epäjärjestys, vaatteet lattialla yms. täysin toissijaiset seikat ei järkytä henkistä tasapainoani lainkaan saatika aktivoi aivojen siivousalueita, mutta silkkaa paskaa en vaan kykene sietämään.

Kannattaa kokeilla mainita ohimennen jääkaapilla, että pystytkö rapsuttelemaan noi adidas-viivat tuolta pöntöstä. Mun entinen kämppis tykkäsi laulaa lauantaikännissä klo 03 syntikan kera biisejä, mutta lopetti, kun menin munasillaan hiukset pystyssä mainitsemaan, että joko soitto loppuu, tai tuun sen viereen nukkumaan. Soitto loppui.
Tuollainen sopivalla weirdo-efektillä terästetty huomautus olisi varmaan toimivin ratkaisu. Ainut vaan, että olen niin jäkäpäinen tapaus, etten periaatteesta ala antamaan minkäänlaisia verbaalisia kannustimia tupeloille, joiden älykkyysosamäärä ei riitä edes ympäristön havainnointiin ja asianmukaisiin toimiin ryhtymiseen. Se on siis suora hyppäys seesteisestä hindulehmästä raivotautiseksi berserkiksi, ilman turhia varoituksia. Jos lähitulevaisuudessa iltapäivälehtien otsikoissa revitellään Jyväskylässä tapahtuneella kirvesmurhalla, voitte tulkita uutisen niin, ettei mun kämppis kuorruta poistojätteellään enää yhtäkään vessaa :dance:

Ja perskules laitoin auton lämpiämään tyhjäkäynnille,mutta
unohdin vetää käsijarrun päälle.
Auto liikkui veljen pihassa alamäkeen ja törmäsi sahapukkiin-etuspoileriin nyrkinmentävä aukko.No onneksi konepelti oli mennyt jo aikaisemmin ruttuun...

Isä ja poika tekivät hauista mutkatangolla. Pojan tehdessä isä sanoo, että avita vähän selällä niin ei tarvi treenata selkää erikseen (ei muuten ollut vitsi). Tämän jälkeen mennään ristikkäistaljaan tekemään hauista, ilman paitaa.

Isä ja poika tekivät hauista mutkatangolla. Pojan tehdessä isä sanoo, että avita vähän selällä niin ei tarvi treenata selkää erikseen (ei muuten ollut vitsi). Tämän jälkeen mennään ristikkäistaljaan tekemään hauista, ilman paitaa.

Nyt repesin :hyvä: :lol2:

Tziizös. :D

Mun kohdalle jos sattuisi, saattaisi kohta pukuhuoneesta kuulua huutonaurua.

Yritin saaha soijaprotskuu juotuu ja oksensin lavuaariin. Hyi helvetti että on pahaa. Ei auta maustaminen, pahentaa vaan makua:urjo:

hohoo!! :hyvä: huumorimiehiä. :rolleyes:

Tulin just salilta, ja joku 18vuotias naikkonen teki jalkaprässiä vajaalla liikeradalla tekstiviestiä samalla kirjoittaen.. se aiheutti hieman huvitusta

Olisikohan ollut tämä samainen tyttönen, joka puhui puhelimessa samaan aikaan kun teki perusvatsarutistuksia.. yhden rutistuksen silloin toisen tällöin ja välillä ehti sanoa pari sanaa luuriin:wtf:

Juttujakaan en voinut olle kuulematta, kun siinä vieressä tein omaa treeniä. Se meni suunnilleen näin: ...kun mää syön jugurttia aamulla, niin ei oo sitten koko päivänä nälkä, eikä tarvii oikeistaan muuta syödä, mutta jos syön puuroa niin on heti nälkä.. Toinen aihe oli: .. käyn nyt täällä salilla, kun oon sinne eteläänkin lähdössä, että sais lihaksia vähän näkyviin..?? tai jotain sinnepäin.. Voisi teho vielä kasvaa, jos sen puhelimen näpräämisen unohtais salilla. Ja tän tyttösen vatsarutistukset kesti yhtä kauan, kun mun koko treeni, mutta toistojen määrässä taisin voittaa:D

Vittu! Vitun räkätauti!
Kyrpii, ei pääse salille eikä mitään. Ja kurkku kipeä. Vittu mitä paskaa!:curs:

oon köyhä liimamies
Voi, voi. :(

Mä olen kohta puolin myös pee-aaa, kun tänään meni yhdellä salireisulla kaiken maailman hömpötyksiin jokunen eunukki. Ja perkele, kun vituttaa se vipunostokoneen poistaminen salilta, ei tunnu olkapäätreenit enää samalta. :curs:

Back
Ylös Bottom