Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hui! Mulla on viisaudenhampaat nyt alkaneet tulla esiin, ei oo kovin mukavaa, toivottavasti eivät sen pahemmin vihoittele. Vähän outo tunne suussa.Muutama tunti sitten poistettiin viisaudenhammas:
-puudutus alkaa pikkuhiljaa menettää tehojaan
-paleltaa ihan älyttömästi, eikä voi juoda teetä/mennä saunaan/hyppiä ja pomppia
-kahden viikon päästä sama ihanuus uudestaan

elämä on yhtä vittua
Tuli sitten tiputettua saippua suihkuhuoneen lattialle. Aikani siinä ihmettelin mutta olen niin nuuka, että pakkohan se oli nostaa ylös.
Tämä on kyllä aina yhtä huvittavaa. :lol2:Tuli sitten tiputettua saippua suihkuhuoneen lattialle.
Saippuan ylösnosto kannattaa suorittaa hack-kyykynomaisesti, niin on kädet lähellä herkkiä ruumiinosia valmiina suojaamaan kohti tulevilta ulokkeilta, sekä jalat valmiina ponnistusasennossa suorittamaan räjähtävän ylösnousun ja poistumisen mäkihyppääjätyylillä, mikäli tilanne alkaa käydä uhkaavaksi :D

:DMä käytän SJMV:tä. :jahas:
:hyvä:Tuli sitten tiputettua saippua suihkuhuoneen lattialle. Aikani siinä ihmettelin mutta olen niin nuuka, että pakkohan se oli nostaa ylös.
pitkästä aikaa repeäminen.:D
mä menen huomaamattomasti maahan makaamaan selälleni, ja poimin saippuan.
Siitä sit kierin tai tilannteesta riippuen liu´un saippuan liukastamana lähimpään nurkkaan, jossa hivuttaudun ylös perse seinää vasten pakaroita jännittäen.

Ja tuolla nimimerkillä pönkität itsetuntoa ;)Itse taas otan kaiken vastaan kuin oikea mies![]()
Minäkin innoissani kaahasin töistä kotiin että pääsee kattomaan Päivi Räsäsen tytön kuvia ja ottaan pienen kämmenen samalla, no paskat se galleria tietenkään toimi:jahas:ei pääse irc-galleriaan lukeen kommentteja. :itku: