Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Uuestaa tuli nuhaa, olost sekä rääst päätellen poskionteliontulehdus. Huomen lääkäris selviää. Tätä ennen oli kunnon nuhaa ja luulin parantuneen. Vituttaa ettei oo voinu treenata nyt ja ei sairastumisia ennen oo ees jaksanu mut kun piti reenin alkaa nyt toissa viikol. Eipä täs oo muuta kun läskii tullu, pitäs sulattaa vähän sitäki tieltä (yhtä tyttöä ajatellen :P)
Njoo perkele.

PS. heräsin 10min sit

Tuli sitten tiputettua saippua suihkuhuoneen lattialle. Aikani siinä ihmettelin mutta olen niin nuuka, että pakkohan se oli nostaa ylös.

Muutama tunti sitten poistettiin viisaudenhammas:

-puudutus alkaa pikkuhiljaa menettää tehojaan
-paleltaa ihan älyttömästi, eikä voi juoda teetä/mennä saunaan/hyppiä ja pomppia
-kahden viikon päästä sama ihanuus uudestaan
Hui! Mulla on viisaudenhampaat nyt alkaneet tulla esiin, ei oo kovin mukavaa, toivottavasti eivät sen pahemmin vihoittele. Vähän outo tunne suussa.

Lisäks kismittää itsekäs, itsekeskeinen ja huomionkipeä kämppis. No, ehkä usean vuoden yhteiselosta ei ilman pieniä ristiriitoja selviä :)

Tuli sitten tiputettua saippua suihkuhuoneen lattialle. Aikani siinä ihmettelin mutta olen niin nuuka, että pakkohan se oli nostaa ylös.

Saippuan ylösnosto kannattaa suorittaa hack-kyykynomaisesti, niin on kädet lähellä herkkiä ruumiinosia valmiina suojaamaan kohti tulevilta ulokkeilta, sekä jalat valmiina ponnistusasennossa suorittamaan räjähtävän ylösnousun ja poistumisen mäkihyppääjätyylillä, mikäli tilanne alkaa käydä uhkaavaksi :D

Yläkerrassa käytiin kännistä välienselvittelyä noin klo 23-06. Vitun hyvät yöunet. Ensi kerralla yritän olla vähemmän kuollut ja soitan poliisin.

Saippuan ylösnosto kannattaa suorittaa hack-kyykynomaisesti, niin on kädet lähellä herkkiä ruumiinosia valmiina suojaamaan kohti tulevilta ulokkeilta, sekä jalat valmiina ponnistusasennossa suorittamaan räjähtävän ylösnousun ja poistumisen mäkihyppääjätyylillä, mikäli tilanne alkaa käydä uhkaavaksi :D

Mä käytän samaa tekniikkaa ku mavessa :)

Mä käytän SJMV:tä. :jahas:
:D

mä menen huomaamattomasti maahan makaamaan selälleni, ja poimin saippuan.
Siitä sit kierin tai tilannteesta riippuen liu´un saippuan liukastamana lähimpään nurkkaan, jossa hivuttaudun ylös perse seinää vasten pakaroita jännittäen.

:hyvä: :offtopic: pitkästä aikaa repeäminen.

:D

mä menen huomaamattomasti maahan makaamaan selälleni, ja poimin saippuan.
Siitä sit kierin tai tilannteesta riippuen liu´un saippuan liukastamana lähimpään nurkkaan, jossa hivuttaudun ylös perse seinää vasten pakaroita jännittäen.

Itse taas otan kaiken vastaan kuin oikea mies :kuola:

ei pääse irc-galleriaan lukeen kommentteja. :itku:
Minäkin innoissani kaahasin töistä kotiin että pääsee kattomaan Päivi Räsäsen tytön kuvia ja ottaan pienen kämmenen samalla, no paskat se galleria tietenkään toimi:jahas:

Back
Ylös Bottom