Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Et oo vissin viime vaaleja hirveesti seurannu...
Zimbabwe's inflation surges to 66,000 percent
Näistä menestyjistä oli aiemmin artikkeli. Valkoista miestä hekin haikailivat takaisin...
E2.Zimbabwe: Racist whites wanted back in charge
Hnh? No aika kummasti niitä astridthorseja on asioista vielä päättämässä siihen nähden että niitä ei äänestettäisi.
Ai, mä en heti hoksannu et ajattelit tosi realistisesti ja demokraattisesti niin, että kaikkien pitäis äänestää oikeistoa. Sorry, my bad...
En tiedä kuinka pitkälle kokoomus on "oikeaa" oikeistoa maahanmuuttokysymyksissä (eikun tiedän, eihän se taida olla oikeistoa ollenkaan), enkä tiedä kuinka monen pitäisi "oikeistoa" äänestää että saadaan tämä hulluus loppumaan. Viime vaalien "valtava" "oikeisto"kannatus ei ainakaan näköjään riittänyt. Ehkä sinä, oi viisas guru, voit valistaa minua tietämätöntä?
Ja perussuomalaiset... njoo, tosiaan, erotaan EU:stä, niinpä niin, siinä meni se "vakavasti otettava".
We are doomed.
Voisitko kertoa, kuinka huonosti Suomen kävisi, jos se eroaisi EU:sta? Mikä tuossa ideassa on niin naurettava juttu, ettei ole "vakavasti otettava"?
Perusteluita kiitos.
Omasta näkökulmastani se EU ei ole mikään suuri saatana. Kyllä sieltä tulee typeriä direktiivejä yms, mutta suomalaiset eivät tunnu ymmärtävän, että ei niitä ole pakko pilkulleen noudattaa. Itse toivoisin kyllä nykyistä tiukempaa linjaa EU:ta kohtaan, mutta siitä eroaminen tuntuu absurdilta ajatukselta. Vaihdettaisiinko samalla euro takaisin markkaan? Ei se eroaminen kansantaloudelle ainakaan hyvää tekisi.
Olen kyllä sitä mieltä, että Suomen pitäisi EU-asioissa kasvattaa munat ja lakata pussaamasta jokaisen meitä isomman maan persettä. Nykyinen ulkopolitiikka on jossain säälittävän ja naurettavan välimaastossa. Sitävastoin perussuomalaisten täyseroamis-linja haiskahtaa junttimaiselta "vanhojen hyvien aikojen" kaipuulta, ja varmasti karkoittaa useita äänestäjiä, jotka muuten saattaisivat olla samoilla linjoilla puolueen kanssa.
(Näin itse ymmärrän, ei tarvitse älähtää, koska moni on varmasti myös eri mieltä)
Ehkä pelko onkin enemmän muutoksenvastaisuutta kuin vanhojen aikojen kaipuuta.
Omasta näkökulmastani se EU ei ole mikään suuri saatana. Kyllä sieltä tulee typeriä direktiivejä yms, mutta suomalaiset eivät tunnu ymmärtävän, että ei niitä ole pakko pilkulleen noudattaa.