No johan on helvetti. Muistin sitten aivan väärin. :wtf:Helmikuussa tulevat palkat menevät jo 2008 verokortin mukaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No johan on helvetti. Muistin sitten aivan väärin. :wtf:Helmikuussa tulevat palkat menevät jo 2008 verokortin mukaan.
Mulla ainakin muotoutuu aika herkästi. Jos pidän viikon hiuksia vasemmalle, alkaa ne kasvaa sinne, jos taas oikealle, ne muotoutuu siihen suuntaan. Toisilla ilmeisesti helpommin ja toisilla huonommin. Näin olen päätellyt kun joskus tästä olen keskustellut.Osa pääni hiuksista osoittaa vasemmalla, osa oikealle ja osa välillä sinne ja tänne. Johtuuko tuo ihan pääni "hiuskartasta" vai muotoutuvatko hiukset tiettyihin asentoihin?
Onko terveellistä syödä luuta+luuydintä suuria määriä? Tulee vedettyä wingsuja kokonaisina n. 1,5kiloa viikossa.

Nyt pistit kyllä tosi pahan.WTF..Mitä järkeä jäystää noita luita. Jo luujauhon käytössä on iso Creutzfeldt-Jakobin taudin riski ! Mites se sitten eroaa luiden syömisestä ? En kyllä ihan heti suosittelisi.Mielenkiinnon vuoksi kerroppa, miten nuo luut kulutat ??
Ensimmäisenä tulee mieleen : Miten ruuansulatuksesi toimii ? Kaikkea olen kuullut, mutta luita en ole kyllä ikinä noista vetänyt.Eihän niistä imeydy mitään, tukkivat vaan suolta !! Minun mielipiteeni on NOU NOU..Mitäs viisaammat ?WTF siis järsin luut päistä sisään parilla haukulla. Puhutaan siis pikkuwingsuista esim. horneteista. Parhautta.
Nyt pistit kyllä tosi pahan.WTF..Mitä järkeä jäystää noita luita. Jo luujauhon käytössä on iso Creutzfeldt-Jakobin taudin riski ! Mites luujauho sitten eroaa luiden syömisestä ? En kyllä ihan heti suosittelisi.Mielenkiinnon vuoksi kerroppa, miten nuo luut kulutat ??
Tuolla taudilla ei sitäpaitsi ole mitään tekemistä kanojen kanssa. Itsekin järsin niitä rustoja ihan hyvillä mielin. Toimii sitten vaikka kuituna ne osat mitkä eivät imeydy.Luusta imeytyvää on ainoastaan luuydin,joka sisältää :Kyllä luut järsiytyy aika pieneksi silpuksi ku paistelee ne ensin riittävän rapeiksi, ei se ole onkelma. Pointti tässä lähinnä on tuo ravintosisältö kun ei finelikään kerro asiaa.
Creutzfeldt-Jakobin tauti
"Creuzfeldt-Jakobin tauti (CJD) on prionin aiheuttama kuolemaan päättyvä aivotauti, jolle ovat ominaisia mm. henkinen tylsistyminen, kouristukset ja lihasjäykkyys..."
Onko terveellistä syödä luuta+luuydintä suuria määriä? Tulee vedettyä wingsuja kokonaisina n. 1,5kiloa viikossa.
Kelpaiskohan tämä? Siellä on ainakin kaikenlaista ja kehystyspalvelukin löytyy.Mistä löytäs ISOJA tauluja netistä? Haen erityisesti tyyliin photoshop taidetta kankaalle printattuna. deviantartin tiedän jo.