Mun mielestä on, sulla varmaan on parempia ratkaisuja.onko?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mielestä on, sulla varmaan on parempia ratkaisuja.onko?
Silti, näissäkin tapauksissa puolustusasianajajan tehtävä on tuoda esille syytetyn (eli tässä tapauksessa syyllisen) näkökulma asioihin, sekä tuoda ilmi sellaisia seikkoja, joita syytetty ei osaisi itse tuoda esille (mm juuri nuo mielenterveyden häiriöt yms). Tuskin se asianajaja riemuitsee siitä, että saipahan murhaaja lievemmän tuomion. Se vain tekee työtänsä. Tuolla oikeudessa olisi tavis vaan aika heikoissa asemissa, jos sillä ei olisi asianajajaa, kun vastapuoli kuitenkin on lakia lukenut. Sen takiahan se asianajaja siellä on, että käsittelystä tulee mahdollisimman reilu.
Voi. (Ja miksi ihmeessä ei voisi? Nehän ovat auringonkukasta peräisin ja niiden tarkoituksena on tuottaa uusia auringonkukkia, jokseenkin samanlaisia kuin se mistä ne ovat lähtöisin.)Voiko tollasista 25 kilon säkeissä myytävistä auringonkukan siemenistä kasvattaa auringonkukkia?

Liittyiskö tohon?Eikös kaiken järjen mukaan vielä tammikuussa 2008 tienatut tulot mene 2007 verokortin mukaan? Uudessa kortissakin lukee, että 2008 verotus alkaa 1.2 lähtien, eli tammikuun tienestit eivät kuulu tähän.
Tilanne on se, että edellisestä duunipaikasta (jossa viimeinen työpäivä oli tammikuun 6) soitettiin, ja sanottiin, että tarttis toimittaa uusi verokortti, koska palkka maksetaan helmikuun puolessa välissä.![]()
Eikös kaiken järjen mukaan vielä tammikuussa 2008 tienatut tulot mene 2007 verokortin mukaan? Uudessa kortissakin lukee, että 2008 verotus alkaa 1.2 lähtien, eli tammikuun tienestit eivät kuulu tähän.
Tilanne on se, että edellisestä duunipaikasta (jossa viimeinen työpäivä oli tammikuun 6) soitettiin, ja sanottiin, että tarttis toimittaa uusi verokortti, koska palkka maksetaan helmikuun puolessa välissä.![]()
Kuka tuo muija on Janpan avatarissa?
Ei aavistustakaan, Prayer pisti taannoin tuolla yö-tredissä ton kuvan...

http://i14.photobucket.com/albums/a318/Peopleware/imagem_girl_firefox.jpgJa Prayer vois kaikkien yöunien takaamiseks nyt kaivaa sen linkin esiin... :curs:![]()

Jos haluat/haluatte kuumeen laskemaan.Kylmä suihku/kylpy jääpaloilla tai lumihanki alentaa ruumiinlämpöä.Toinen hyvä vaihtoehto, jota käytän on :mikä tahansa itsellä toimiva kuumelääke,lämmintä juotavaa--->Peiton alle ja seuraa todella kova hikoilu.Alentaa ruumiinlämpöä.Nämä tietysti toimivat vain väliaikaisesti.Miten kuumeen saa laskemaan? Ja kuinka kauan sen pitää olla kauheen korkee (lähellä 40 astetta) että tarttee lähtee lääkäriin?
Miehellä on toista vuorokautta ihan neljänkympin pinnassa, kun ottaa panadolia tai vastaavaa, laskee asteella ja paukkaa taas takas.
Kiva kun oon huomisen päivän reissussa, jättää toinen tänne yksin..:(

Hih. Kätilökummitätini pisti minut pienenä kylmän suihkun alle, kun oli kuumetta. Oman kropan kuuntelu on kuumeessa varmaan suht kannattavaa. Eli kun on kylmä, menee vällyjen väliin ja kun on kuuma, vilvoittelee vähän. Harvemmin kuumetta tuskin kannattaa keinotekoisesti laskea. Todella korkeat lämpötilat ja mukavuudenhalut sitten erikseen.Jos haluat/haluatte kuumeen laskemaan.Kylmä suihku/kylpy jääpaloilla tai lumihanki alentaa ruumiinlämpöä.Toinen hyvä vaihtoehto, jota käytän on :mikä tahansa itsellä toimiva kuumelääke,lämmintä juotavaa--->Peiton alle ja seuraa todella kova hikoilu.Alentaa ruumiinlämpöä.Nämä tietysti toimivat vain väliaikaisesti.
Tuo kuume taas on jokaisella eri juttu.Itse kuulun noihin 40 astetta ja toimintakyky täysin kunnossa.Faijalla sama, mutsi taas on 37,7 asteessa jo sänkypotilas.Soittakaa 10023, jos olette pääkaupunkiseudulta.Sieltä saa sairaanhoitajan neuvoja muistaakseni 24/7.
edit : Se yli 40 asteen kuume rupeaa kyllä jo vuorokausitasolla rassaamaan elimistöä.Olkaahan varovaisia ja kysykää ammattilaisilta.