Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Hahaaha. Onks perusteet? Samaa paskaa täälläkin. Saat myötätuntoni.
Kiitos. Kannattaa jättää viimeiseen vuoteen. Gradunteon lomassa mieli lepää peruskurssien tenttien kanssa.

ootteko kaikki kauppakorkeassa?

mua nimittäi vituttaa se etten mä siellä ole. kaiken kyllä teen ja vielä enemmän, että siellä ensi syksynä olisin..

oon kade. ja vituttaa olla kateellinen.
Älä turhaan. Tee ainakin sivuainevalintasi huolella, jos sisään pääset. Älä myöskään järkyty, jos huomaat opiskelutovereidesi olevan vain autisteja**. Yliopistoissa pesii kaikkea sontaa, sama myös "pelkissä" kauppakorkeakouluissa.

(**Ei herjaava kommentti, vaan viittaa monien autistien loistavaan muistiin, mutta kyvyttömyyteen muissa asioissa. Soveltuu hyvin pääsykokeisiin lukemiseen).

Edit: vitutuksen syy: piikkarin korko jäi rappuritilään ja hajosi. Ei tuo maailmaa kaada, mutta tuskin suutari auttaa.

Viimeksi muokattu:
Vituttaa niin ankarasti, ku kotona asun eikä äiti ota mun syömisiä ollenkaan tosissaan.. Mitenköhän sen sais tajuamaan että tarviin muutaki ruokaa ku aamu, kouluruokailun ja iltapalan...ois ihan kiva saada päivässä jonkinverran proteiiniakin...menee treenaus ihan vituilleen eikä tuu tulosta ku ruokailut on päin vittua..

No otan ittees niskasta kiinni ja tee omat eväät.

Nojoo, ruokaa saa kyllä mielinmäärin, siinä ehkä ilmaisin asiani väärin. Mutta raejuustoa, ja muita prodelähteitä sais kyl olla enemmän. Täytyy yrittää saada äiti ostamaan. :david:

Kyllä vituttaa tää koko oma suku! Miten voi olla niin sekopäistä porukkaa vittu. En aio olla noiden kusipäiden kaa missää tekemisissä enään.

Saatanan vitun vittu. Voi saatanan saatana. Perkeleen perkeleen perkele. Voi jeesus että voi vituttaa. Ei saatana tätä kestä millään.

:curs:

Edit: meinaan että vituttaa.
Kompataan, paitsi että mä kestän kyllä. Vituttaa vaan kun kaikki menny päin honkia tänään. Niin ja eilen.

Taas vittutaa tää elämä niin saatanasti. Tuntuu, ettei ole mitään sisältöä elämässä, niinku robotti kulkee duunissa, salilla, sekä sohvan ja jääkaapin välillä. Ainii käynhän mä ostoksillaki pari kertaaa viikossa! :curs:

Life sucks, then you die!

Ihmissuhteet. En tiedä onko tämä enää edes vitutusta, ehkä lähinnä voimattomuuden, ahdistuksen, väsymyksen ja periksi antamisen ihana sekoitus.
Kyllä voi sitten olla vaikeata elämä välillä.

:No nyt on sitten 39,1 kuumetta ja paikkoja säräkee ja kolottaa niin perkeleesti. Aamulla heräsin joskus 05.00 kun tää paska influenssa pärähti päälle ja sitten ei saanutkaan enää kunnolla nukuttua. Jotain kuumehuuruisia painajaisia vain:eek: Yöksi kyllä lasken ton kuumeen huitsin nevadaan. Pitää vielä vähän aikaa kärvistellä. Jos tästä hakemalla hakee jotain positiivisa niin terveet joutuu passaamaan mua:D
Edit. hitto kun palleja ja imusolmukkeitakin kolottaa:itku:

Kyllä vituttaa tää koko oma suku! Miten voi olla niin sekopäistä porukkaa vittu. En aio olla noiden kusipäiden kaa missää tekemisissä enään.

Piristä mua ja kerro niistä:) Kuulostaa lupaavalta.

Eilen tapahtunutta:

Ite olin sairastellu ja 4 päivää olin poissa salilta, jolloin päätin sitten mennä jo reenailemaan. Reenailin sitten todella kevyesti ja siellä oli Joku 16-18 v jätkä (joka oli muuten aikas kovassa kunnossa). Noo, menin sitten tekemää alataljaa, no eikö tämä sitten tullu siihen viereiseen ja tiiraili vissiin, paljon mulla on painoa siinä. No totta kai se laittaa 5 kiloa enemmän painoa ja oikeen ylpeen näkösenä sarjan jälkeen sitten katteli meikäläistä ''hahaa, teimpäs isommilla painoillla kun sinä''. En lähteny leikkiin mukaan.

Eikä tässä vielä kaikki. Menin sitten ylätaljaan (miten niin tykkään taljaliikkeistä), yllätys yllätys, se tuli taas siihen viereiseen ylätaljaan ja katteli mun painoja. Ja voit te jo arvata, että se laitto vähän enemmän painoja. Teki sarjan tai kaks ja lähti pukkariin kutakuinki rinta pystyssä omahyväinen ilme kasvoillaan.

Ei voi olla noin huonoa itseluottamusta, että pitää ihan oman egon takia, tehä suuremmilla painoilla mitä siinä vieressä tekevä ''kaveri'' tekee.
Kukas nyt tiiraili ja kenen painoja? ;)

Mullakin on tapana joissakin treeneissä tehdä ensin alatalja ja sitten ylätalja, kuten ilmeisesti sullakin. Ehkä myös tällä kaverilla oli. Ja jos nuori mies kerran on hyvässä kunnossa, niin kaiketi voi olettaa, että se treenaa isoilla painoilla.

Voi tietty olla, että se nimenomaan tuli kyyläämään sun treenejäs, ja päätti tosiaan seurata sua joka laitteeseen kohottaakseen egoaan. En ollut paikalla näkemässä, eli vaikea sanoa.

Kukas nyt tiiraili ja kenen painoja? ;)

Mullakin on tapana joissakin treeneissä tehdä ensin alatalja ja sitten ylätalja, kuten ilmeisesti sullakin. Ehkä myös tällä kaverilla oli. Ja jos nuori mies kerran on hyvässä kunnossa, niin kaiketi voi olettaa, että se treenaa isoilla painoilla.

Voi tietty olla, että se nimenomaan tuli kyyläämään sun treenejäs, ja päätti tosiaan seurata sua joka laitteeseen kohottaakseen egoaan. En ollut paikalla näkemässä, eli vaikea sanoa.

Tarinassa ei tullu ilmi, että mä olin jalkapuolella tekemässä takareisiä, ja muuta hauskaa, ja sillä aikaan tämä oli tehny hauiksia ne perus 10 sarjaa. Se oli lähössä luultavasti jo salilta poies...

No joo, en käyny kysymässä, että onko selkä-hauis päivä, joten mun oletus voi olla myös väärä.

Selkä-hauis-päivänäkin kaiken järjen mukaan yleensä tehdään selkätreenit ensin ja vasta sitten hauikset, joten eiköhän tämä kyseinen kaveri ollut joku machomies pönkittämässä egoaan. :D

Eilen tapahtunutta:

Ite olin sairastellu ja 4 päivää olin poissa salilta, jolloin päätin sitten mennä jo reenailemaan. Reenailin sitten todella kevyesti ja siellä oli Joku 16-18 v jätkä (joka oli muuten aikas kovassa kunnossa). Noo, menin sitten tekemää alataljaa, no eikö tämä sitten tullu siihen viereiseen ja tiiraili vissiin, paljon mulla on painoa siinä. No totta kai se laittaa 5 kiloa enemmän painoa ja oikeen ylpeen näkösenä sarjan jälkeen sitten katteli meikäläistä ''hahaa, teimpäs isommilla painoillla kun sinä''. En lähteny leikkiin mukaan.

Eikä tässä vielä kaikki. Menin sitten ylätaljaan (miten niin tykkään taljaliikkeistä), yllätys yllätys, se tuli taas siihen viereiseen ylätaljaan ja katteli mun painoja. Ja voit te jo arvata, että se laitto vähän enemmän painoja. Teki sarjan tai kaks ja lähti pukkariin kutakuinki rinta pystyssä omahyväinen ilme kasvoillaan.

Ei voi olla noin huonoa itseluottamusta, että pitää ihan oman egon takia, tehä suuremmilla painoilla mitä siinä vieressä tekevä ''kaveri'' tekee.
Jos kyseisen kaverin egoilu häiritsi niinpaljo niin miks et sitte pistäny jauhoja suuhun?

Jos kyseisen kaverin egoilu häiritsi niinpaljo niin miks et sitte pistäny jauhoja suuhun?

oisit vetänyt sitä kuuppaan!

Näitä juttuja lukiessa tuli mieleen oma ässä liikkeeni salilla tai tarkemmin sieltä pois lähtiessä.

Ajatuksissani kävelin miesten pukukopin sijasta naisten koppiin. Ilmeisesti niin innoissani treeneistä ja palkkaria hörppien tajusin erheeni vasta siinä vaiheessa kun olin jo persettä lyömässä penkkiin, huomasin että koko huone hiljeni ja kaikki katsoivat. Onneksi vain pari naista oli pyyhe päällä suihkusta tulossa (ei sikäli että olisin ehtinyt tirkistellä), loput (joiden määrää en jäänyt laskemaan tai vaatetuksen tilaa) katsoivat vain hiljaa suu auki.

Vähin äänin syöksyin ulos, sanaakaan en saanut suustani ja harvemmin on hävettänyt niin paljoa. Ei kehdannut ihan samantien poistua miesten kopistakaan. Tämä ei siis ollut tarkoituksellinen liike! :D

Jälkeen päin olen miettinyt, että varmasti joku on vetänyt paremmaksi tai sattunut sopivaan rakoon ettei muita ole vielä paikalla. Onhan se varmasti hienoa iskeä alasti suhkuun ja kohta huoneessa onkin naisten lentopallo joukkue ja baletti ryhmä. Joistakin tilanne on varmasti kutkuttava, fantasioitava tai seksuualisen häirinnän esiaste ala eduskunta, mutta meikä juoksisi punastellen ulos niin kovaa kuin pääsisi.

Eilen tapahtunutta:

Ite olin sairastellu ja 4 päivää olin poissa salilta......

Vähän samanlainen tilanne oli joskus itselläni aikoinaan.

Olin yhdellä pienellä salilla kaverin kanssa sinne tuli sitten meidän lisäksi kaksi muuta kaveria, näistä toinen (pienempi) treenasi ja toinen (isompi, vaikka ei mikään valtava ollutkaan) lähinnä seuraili vierestä.

No itse tein siinä penkkiä painoilla joilla jaksoin tehdä ehkä jotain 5toistoa. Tämä kaveri joka ei treenannut lainkaan katseli siinä sitten sivusilmällä, kun itse sitten sarjojen välissä nousin jaloittelemaan niin tämä jamppa menee siihen penkkiin ja alkaa tekemään sotilaspenkkiä niillä painoilla. Tekee ehkä 5-7 toistoa ja nousee pois ja tuijottelee meitä että nähtiinkö varmasti. :)

Muuta selitystä en oikeasti keksinyt kaverin toiminnalle kuin oman egonsa pönkittäminen.

Back
Ylös Bottom