Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Johdon laskentatoimen paskakurssi.
Johdon laskentatoimen paskakurssi.
Hahaaha. Onks perusteet? Samaa paskaa täälläkin. Saat myötätuntoni.
matematiikassa.ootteko kaikki kauppakorkeassa?
mua nimittäi vituttaa se etten mä siellä ole. kaiken kyllä teen ja vielä enemmän, että siellä ensi syksynä olisin..
oon kade. ja vituttaa olla kateellinen.
ootteko kaikki kauppakorkeassa?
mua nimittäi vituttaa se etten mä siellä ole. kaiken kyllä teen ja vielä enemmän, että siellä ensi syksynä olisin..
Niin siis tämähän apina mielestäni tekee nyt ns. 7-7-7 (fiksuimmat huomaa et yhteensä 21 mistä se otsikko tulee) "erikoistekniikalla".Ai niinkun tämä apina: http://www.youtube.com/watch?v=A77vJVWYDo0 ?
http://www.t-nation.com/article/bodybuilding/resurrecting_the_oak_part_i_arnolds_favorite_training_principlesT-Nation sanoi:The platoon system
This oldie-but-a-goodie is also called "21s." If we're talking Arnold, we're talking biceps, so let's use curls as an example again. Perform a series of half reps in the lower range of motion, basically lifting the weight until the arms are parallel to the floor. Do seven reps. Without stopping, do another seven reps using only the upper range of motion. Again without resting, perform the final seven reps using the full range of motion. Disregard the blood running from your ears. Arnold, of course, did ten reps in each range of motion — big show off!

Vituttaa niin ankarasti, ku kotona asun eikä äiti ota mun syömisiä ollenkaan tosissaan.. Mitenköhän sen sais tajuamaan että tarviin muutaki ruokaa ku aamu, kouluruokailun ja iltapalan...ois ihan kiva saada päivässä jonkinverran proteiiniakin...menee treenaus ihan vituilleen eikä tuu tulosta ku ruokailut on päin vittua..
nii kyl mä sut muistin, mut tarkoitin siis manaattia ja heikki m.:ää, en ees huomannu katsoa, että säki olit kirjottanu siihi;) luen kai liian nopeastiEtkö sinä Indica muista meidän yhteistä yötä :haart: tuolla Yö-Threadissa? Avauduttiin AMK-opiskelusta... eli AMK:ssa olen ja kurssi pyörii juurikin tuolla nimellä "johdon laskentatoimen perusteet" En tiedä sitten onko Kauppakorkeassa joku kurssi täysin samalla nimikkeellä

ootteko kaikki kauppakorkeassa?
Noin minustakin alkaa vähän tuntua.. Turhaa ja turhauttavaa yleissivistyssontaa.Kauppakorkee on kuulemma ei minkään arvoinen. Näin sanoi sieltä juuri gradun tehnyt tuttuni, joka käski levittää tällaista sanomaa. ;)