Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Juu, kuvaan parit kuvaukset siihen per läpyskä.

Meitsistä oli muuten juttu Ruotsin Bodyssä. Julkaisevat sarjan valokuvaajista ja sain kunnian olla ensimmäinen.

Onnea Mike, upea juttu :dance:. Mut mitä ihmettä, minun kuva on siellä. Olen niin otettu. Suuri kunnia, voi että sentään :rock:.

Onnittelut jutusta! Eteenpäin menet ja niin se olla pitääkin! Tsemiä! Ja nöyrä kiitos kun voi olla mukana jeesailemassa noissa kuvauksissa.

Onnea jutusta, Mike! Hienoja kuvia :) Olet kyllä melkoinen uranuurtaja Euroopassa tässä hommassa!

Betakaroteeni. Quequequeque?!?

Que pasa Aimo? Kommar du på central så vi ska ta kaffe?

Jag firar den här veckoslutet I östra suomi hemma hos gunnel. Jag vill telefonsamtalar för dej i snabbt framtid och då ska vi kaffetella två kuppor.

Ps. Min mamma är svensk-lärare. Det här tekisi ont för henne, om honom förstode. Jag :haart: min mamma.:joulu5:

Miken hevikuvia löytyy myös Japanin (tietääkseni painosmäärältään maailman isoin hevilehti) isoimman hevilehden BURRN:in uusimman numeron sivuilta. Kunhan käsiin saan ni voin tänne skannaa.

Jag tycker om Maik Sairen (texas aksentti) och han tycker ommig :haart:

pari kyssärii:

1.Pidätkö itseäsi taiteilijana. Ja myös miksi/miksi et?
2.Onko olemassa täydellistä kuvaa tai kohdetta?
3.Onko päässä oleva visio koskaan siirtynyt just sellaisena kuvaksi?
4.ja ettei mee liian vakavaks ni tissit vai perse?

Men du får inte dricka kaffe, eftersom du kan inte sova och Gunilla Pettersson ska kissa på mitt ansikte. Jag gillar inte det.

Miken hevikuvia löytyy myös Japanin (tietääkseni painosmäärältään maailman isoin hevilehti) isoimman hevilehden BURRN:in uusimman numeron sivuilta. Kunhan käsiin saan ni voin tänne skannaa.

Jag tycker om Maik Sairen (texas aksentti) och han tycker ommig :haart:

pari kyssärii:

1.Pidätkö itseäsi taiteilijana. Ja myös miksi/miksi et?
2.Onko olemassa täydellistä kuvaa tai kohdetta?
3.Onko päässä oleva visio koskaan siirtynyt just sellaisena kuvaksi?
4.ja ettei mee liian vakavaks ni tissit vai perse?

1. En kyllä helvetissä ole taiteilija, en edes kärsivä sellainen. Joku sanoi, että olen visualisti, se passaisi kyllä. Olisin silti mielläni vaikkapa Executive producer.
2. Se vaihtelee, tänään voi olla täydellinen tuo ja huomenna tämä.
3. Lähes on ja sviddu kun se on siistiä jos saa vision toteutettua.
4. Perse forever baby!

Men du får inte dricka kaffe, eftersom du kan inte sova och Gunilla Pettersson ska kissa på mitt ansikte. Jag gillar inte det.
Jag tyckar inte om Gunilla, honom är anskrämlig.

Muutama höperö kysymys:
1. Painonnosto vai voimanosto?
2. Judo vai BJJ?
3. Ruisleipä vai maalaispatonki?
3. Mäkki vai snagari?
4. Aku Ankka vai Mikki Hiiri?
5. Stadi vai Hesa?

Mitä helvettiä? Älä vaan sano, että puhut nykyään "stadin slangia" ja olet "stadilainen"? Tamperelainenhan sä oot ja vielä Hervannasta? Mikä johtaakin kysymykseen, mitä Tampere nykyään merkitsee sinulle? Itse koin pääkaupunkiseudun aivan ehdottoman vastenmielisenä asuinympäristönä ja Tampere on ehdottomasti mun koti (tai hima, niin kuin hesalaiset tuppaa sanomaan). Ei Suomessa ole parempaa kaupunkia kuin Tampere! "You can take a man out of Tampere, but you can't take Tampere out of a man!" Tää siis oma suhteeni Tampereeseen.

Toki stadistakin tarttuu sanoja omaan kieleen, eli juu, joitain sanoja tulee slangista käytettyä. Hassusti nykyään huomaa kun manselaisten tuttujen kanssa juttelee, miten heidän puheestaan tulee mansen murre läpi, aikaisemmin sitä ei huomannut.

30 vuotta asuin mansessa ja onhan se aina kotikaupunki ja pidän siitä edelleen. 30 vuotta vain on niin helvetin pitkä aika, että siinä kerkiää jo kyllästymään mestaan kuin mestaan.

Stadissa on ollut kyllä helvetisti mukavampaa, olen aina ollut kaupunkilainen ja rakastan tätä miljöötä mikä täällä on. Kävelen päivisin yleensä kaupungilla ja nautin stadin kortteleista ja kahviloista, hienoa rakentamista konsanaan.

Voi olla, että Tukholmaan käy vielä tieni, se on myös mielettömän hieno paikka ja töitä sieltä saisin jo nyt. Pakkotoistoahan voin vetää vaikka mistä päin maailmaa ja olen miettinyt oikeasti, jos lähtisi lahden taa tekemään muutamaksi vuodeksi kuvauksia Ruotsin body-scenestä Pakkikselle. Mutta aina noissa on jotain jarruttavia tekijöitä kuten asunto ja parisuhteessa pitäisi rakaskin saada mukaan ja hänelle töitä, tosin tässä tapauksessa parempi puolisko on asunut aikanaan yli vuoden stokiksessa.

Suomessa en tule missään nimessä muuttamaan stadin keskustasta mihinkään, vielä pitäisi päästä muuttamaan lähemmäksi ydintä vaikka 00100 alueella asutaankin. Joku Yrjönkatu olisi aika optimaalinen mesta sukkuloida katuja. Eli kun tästä muutetaan, niin kohde on joko nykyinen Kamppi tai sitten ihan ydinkeskusta tuossa muutaman sadan metrin päässä. Kampista diggaan kovasti, tässä on vähän vaikka mitä virikkeitä nuorelle viriilille miehen alulle, vaikkakaan tämä ei ole niin kaunista aluetta kuin esim osa Katajannokkaa tai Eiraa. Kuitenkin Kampin keskus, metro, tennispaltsi - akseli tuo todella hyvin säpinää tänne, joka on omaan mieleen. Ideaali tilanne olisi kuitenkin se, että asuttaisiin Erottajalla, jossa aamulla herätessä voisi vedellä aamusumpit parvekkeella ja kuunnella kun lehdenkantaja kolistelee ja sporat kilistelee, kaupunkimiljöötä ei voita mikään maailmassa.

Hulluhan täällä keskustassa asumisesta maksaa jos paikasta ei pidä, itse olen valmis maksamaan siitä, että saan asua stadin keskustassa, kämpän ostossa mennäänkin pitkälti sijoituksen mukaan, ei neliöiden.

Vielä kun Kuusisen Janin saisi muuttamaan tänne, niin kaikki olisi hyvin, mutta miestä ei taida tänne saada ihan helpolla.

Back
Ylös Bottom