Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täydensin sigua:dance:

Unille!

Aika hauska tattikingi et satuit laittamaan ton videon, meinaan just katoin kolme jaksoa vaissia putkeen talvimasennukseen:rock:

Miami Vice on kyl loistava, 1, 2 ja 3 seasonin omistan DVD:llä, loput pitäis viel hommata.

FUCK THE MOVIE!
miami-vice6.jpg

Mulla löytyy myös Vaissit 1-3, loput hommaan ku hinnat tippuu parinkympin paikkeille. On kyllä parasta kasaria koskaan. :hyvä:

image_fmabspic_0_10-1180445351.jpg

Kukaan ei oo niin siististi cool kuin nämä herrat :D

Saatana sain jo kymmenen aikoihin unen, mut nyt heräsin ja olo on virkeä ku joulupukilla! Näköjään vielä vähän jännittää toi duuniin meno, vaikka eilinen eka päivä ei olis voinu mennä paremmin!

Vois syyä mahan täyteen ruokaa ja jatkaa unia tonne puol seittemän nurkille asti! :)

e: What is worse than falling out of an aeroplane and landing on a bicycle with no seat? :D

Mulla löytyy myös Vaissit 1-3, loput hommaan ku hinnat tippuu parinkympin paikkeille. On kyllä parasta kasaria koskaan. :hyvä:

image_fmabspic_0_10-1180445351.jpg

Kukaan ei oo niin siististi cool kuin nämä herrat :D

Totisinta totta, itte kas hommaan kun hinnat on siedettävät. Sorruin tossa kuukausi sitten katsomaan ton Miami Vice leffan ja voi herranjumala miten se mua häiritti. Ei mitään samaa touhua mitä oldskuul Vaissis. Ainut mikä mulla pyöri mieles leffan ajan oli "FUCK THE MOVIE!"

Oiskin kivaa tehdä töitä jo, mutta ei. Pitää lukea silmät ristissä Tutki ja kirjoita ja miettiä tutkimusmetodiikan syvintä olemusta. Ois kova tavote olla vuoden päästä valmis.

Ite en oo muuten kai kattonut yhtäkään jaksoa Vaissia ikinä... Aukko sivistyksessä? :D

melkosta hevosen hommaa tämä nukkuminen:curs:

äsken heräsin ja aattelin että ois jo aamu niin 2 tuntia nukkunut vastia :hyper:

this is madness
:dance:

Voi tsiisus, heräsin pari tuntia sit siihen et kissa oli saanut pennun ja tuonut sen mun syliin sänkyyn! Miten voi olla jotain noin pientä ja suloista :haart:

kiaarrghh!

kissat on koviksia :)

menipäs taas yö parin tunnin unilla, kohta voisi lähteä seikkailemaan ulos kuin kamelikurki ikään:eek:

mestat vaikenee:piis:

Back
Ylös Bottom