Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

EVRI TEI IS HART TREINING!

Aika kuluu rattoisasti kun bongasin tuolta tredin missä on 80- ja 90-lukujen legendaarisimpia juNputuksia:dance::dance:! DC auki biisi kerrallaan koneelle, niin saa kunnon ysäribileet viikonloppuna ku on eukon synttärit ja boolia ja :dance::dance:

Tein seitsemän tuntia putkeen kouluhommia!:hyper: Ensin neljä tuntia kaverin kämpillä valmisteltiin huomista esitystä ja viimeset kolme tuntia meni kahden esseen tekemiseen. Aivot jumissa tällä hetkellä

Tein seitsemän tuntia putkeen kouluhommia!:hyper: Ensin neljä tuntia kaverin kämpillä valmisteltiin huomista esitystä ja viimeset kolme tuntia meni kahden esseen tekemiseen. Aivot jumissa tällä hetkellä

Voi jessus, kunnoitan tota suoritusta. Ittellä olis huomena 2 uusintakoetta joista todellakin pitäis päästä läpi enkä oo viellä edes kirjaa vaivautunu avaamaan. Sitten pitäis tota päättötyötä ruveta kasaamaan jonki näköiseen muotoon ensiviikkoa varten. Kai se on pakko täs pikkuhiljaa kirjojen pariin uppoutua... :jahas:

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/GI57hKelSB0&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/GI57hKelSB0&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

lulz:D

Joo nyt lukemaan kokeisiin!
Liian myöhäistä! Olet hävinnyt tämän pelin.

Itse olen lukenut tätä kansantaloustiedettä nyt ahkerasti monta päivää, mutta olo alkoi tuossa äsken tuntua siltä, että ei tämä taida tällä kertaa mennä putkeen. Ei tunnu jotenkin riittävän jäsentyneiltä ja selkeiltä nämä jutut päässä ja tentti on huomenna. Pitää lukea seuraavaan tenttiin mennessä vielä ainakin kerran läpi koko paska ja tehdä kunnon muistiinpanot, jos ne vaikka auttaisivat asiaa. Aihe on kyllä mielenkiintoinen, mutta tällä kertaa ei nyt sitten tainnut kuitenkaan riittää aika riittävän hyvään valmistautumiseen.

Klo 03 olisi tähtäin lähteä tänään nukkumaan. Sitä ennen selaan vielä tämän 400 sivua englanninkielistä materiaalia kertaalleen läpi.

Joko alotit? Itse olen hokenut viidestä asti että pitäisi tehdä historian essee. Huomenna pitäs vielä herätä äidinkielen kokeeseen. Vittusaatana...

Joo o, kattelin mä vähäsen toiseen kokeeseen. Tuntuu että noi asiat nyt olis jotenki päässä. Toinen koe onkin sitten täyttä hepreaa mulle. Ehkä otan suoraan vaan hylsyn siitä ja meen toiseen uusintaan kunnolla valmistautuneena ja opiskelleena.

Moro! Viddu pyörin sängyssä kolme tuntia. Sama kai se on pompata ylös.. Mä rustaan mailia asiakkaalle. Aika hauska toi Hummiksen stoori.

melkoinen yö.. yks likka johon tutustunut kuukausikaupalla ilmoitti just alottaneensa seurustelun erään melko paskan ihmisen kanssa :rolleyes:

nuuh, no saapahan käydä salilla rauhassa :rock:

Ja jos menis huppu päässä niin ei pääse kattelee ketään neitosia jotka sotkis touhua :curs:

ei kyllä oikein jaksa enää edes välittää :evil::evil:

pentagram.jpg

:rock: 666 :rock:

Back
Ylös Bottom